zaterdag 29 september 2012

Sophie
 
Het is misschien wat saai
Maar ik heb weer een naam slinger gemaakt
Dit keer met de naam Sophie
Carolien (buurvrouw) had op haar werk de naam slinger Max laten zien
Dit vonden haar collega's zo leuk,
Dat ze ook z'on naam slinger aan een collega wilde geven
Die net was bevallen van een meisje

Dus een roze naamslinger
 

 Deze naamslinger is op de zelfde wijze gemaakt als de naam slinger Max
 
Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reactie en meningen
Ik lees ze altijd met plezier
 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja
 

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer erg mooi uit Anja, klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige slinger heb je gemaakt.

    groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je kan mij niet genoeg slingers laten zien hoor Anja, ik vind ze echt super. Deze is ook weer helemaal leuk geworden. Geweldig toch dat als mensen iets van je hebben gezien, je vragen of je voor hun ook zoiets wilt maken, top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach lieverd al maak je honderd slingers,ze zijn allemaal anders en heerlijk om naar te kijken,ga lekker zo door ik geniet ervan lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal niet saai hoor, ik vind ze super leuk, deze is ook weer geweldig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wederom weer heeel gaaf gemaakt!! Ik vindt de naamslingers zo onwijs mooi!!
    Ik heb het idee dat er vast nog wel meer volgen haha!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja