maandag 17 september 2012

Een kleinzoon
Lekker druk weekend gehad.
Vrijdag ben ik op de beurs geweest in Rijswijk
Samen met mijn vriendin
Was weer erg leuk
Twee hele leuke stempels heb ik gekocht
En een malletje van Die-namics de filmstrip
Arjette, Ik heb nog gekeken of ik je zag
 Maar ik heb je niet gezien.
Ik was wel even bij Jolanda,
Om h2o twinkeling te kopen voor een kennis


Ik heb een vierkante blauwe kaart genomen
Daar bovenop wit vierkante karton
Daar boven op 3 stroken blauw design papier
 (nieuw) Filmstrip is van Die-namic
(Nieuw) Creatables van Marianne design
Digi stempel ingekleurd met h20 twinkeling
Afgewerkt met een blauwlintje en pearlpen

Ik ga even snel bij jullie een kijkje  nemen


Tot de volgende keer

Groetjes, Anja


9 opmerkingen:

  1. Heerlijk Anja om weer wat mooie spulletjes aan te schaffen, je kaartje is een plaatje, prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt inderdaad als een heel fijn weekend Anja, en wat een leuke dingen heb je gekocht. Die kaart van je wat is die grappig en mooi geworden, heb die stempel ook maar nog nooit gebruikt. Super is die geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en leuk kaartje heb je gemaakt!!! Heel mooi!!
    Leuke spullen heb je gescoord vrijdag, jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben, ik stond er ├ęcht.... samen met Nicole... nou ja, volgende keer beter!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg en wat een leuke spullen heb je gekocht heel erg leuk

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie wel dat je ook goed geslaagd bent in Rijswijk ,nou wij ook hoor,je hebt er al gelijk een prachtige kaart mee gemaakt met je nieuwe mallen.
    Leuk toch daar koop je het voor,ik vind het echt een schattig kaartje,zo lief
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke spulletjes heb je gekocht. mooi kaartje ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Een gave digistempel hoor! Waar haal je die vandaan?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te horen ben je goed geslaagd in Rijswijk en Breukelen! En je kaartje met de nieuwe mallen is erg goed gelukt. Mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje Anja en wat een leuke stempels heb je 'gescoord'.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja