donderdag 20 september 2012

Naam slinger

Naam slinger



Ik heb 4 vierkantjes in verschillende kleur blauw uitgesneden
Dan drie vierkantje met de letters MAX
De hoeken heb ik met de hoekpons afgerond
Voor de bovenste vierkant heb ik
2 rondje uitgesneden
Met een leuke digi erop
Ingekleurd met h20 twinkeling
De bloemen is een pons van md
De auto, rups, vogel en konijn
Met de slice uitgesneden
Met veschillende kleuren gelpennen een randje getekend
De vierkantjes heb ik aan elkaar gemaakt met ringetjes
En helemaal onderaan 2 belletjes

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



8 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit super leuk gedaan Anja...echt schattig hoor en origineel.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhh wat een schattige creatie, daar zullen ze blij mee zijn
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is heel erg leuk zeg!!

    Eerste week weer bevallen na jullie vakantie?
    Leuk he dat je bij E. je kaarten kan verkopen!

    xxx Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anja wat ziet dit er super uit, baby kaarten worden meestal een leven lang bewaard en hoe tof als er zo'n mooi exemplaar tussen zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk zeg, heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke creatie voor de nieuwe baby Max, je hebt het super gemaakt
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Anja, ik vind het echt super wat je hebt gemaakt, helemaal top. Dat zullen ze echt geweldig vinden.
    Super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja