vrijdag 28 september 2012

 
Kerstbomen
  
 
Deze kaart heb ik als idee opgedaan in de hobbyhandig nr.169
Het is een enkele kaart, dit kan omdat je de tekst op de voorkant schrijft.
Ik heb het nu met de hand gedaan
 Henk (mijn man) vond dit niet zo mooi
Ja, ik vraag altijd aan Henk wat hij van mijn kaart vind
Ik ga deze kaart nog een keer maken en dan de tekst via de computer printen
 
 
Ik heb de helft van een vierkante witte kaart genomen
Dan design papier met blaadjes
Dan rood designpapier kerst
Bruin karton, daar heb ik de tekst op geschreven met een gelpen
Kerstbomen zijn twee verschillende stempels
Beetje over elkaar heen geplakt
Ingekleurd met h2o twinkeling
Randjes met de hand getekend
 
 
Tot de volgende Keer
Groetjes, Anja


6 opmerkingen:

  1. Het idee en de kaart is erg leuk, al zou ik het inderdaad ook met de computer proberen te maken de tekst
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef jouw Henk gelijk hoor Anja,Ik zou de volgende keer ook mijn tekst of stempelen of op de pc maken, je schrijft wel mooi hoor ,maar met de pc is toch rustiger,je hebt een leuke dag gehad met de dames,ook een super leuk kaartje gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart idee is erg leuk Carla en wat bijzonder dat er zulke mooie vriendschappen zijn gebleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier morgen Anja, wat ontzettend leuk zeg, gezellig. En je kaartje vind ik wel mooi geworden hoor, het is weer eens wat anders met een handgeschreven tekst.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, Anja, leuk zo met die kerstbomen. Zelf gebruik ik altijd de computer, rub-ons of een stempel voor teksten. Vind m'n eigen handschrift niet zo geweldig :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja