dinsdag 18 september 2012

Thank you



Thank you

Als eerste wil ik Jolanda van harte welkom heten
Leuk dat je lid/volger bent geworden

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn Collega en zijn vrouw
Zijn vrouw is gestopt met kaarten maken
Ze heeft veel hobbyspullen kunnen verkopen op marktplaats
En de rest van de hobbyspullen heb ik gekregen
Ik heb een crème kleurige vierkante kaart genomen
Met daarboven op van groot naar klein
Vierkante geel karton, wit karton en oranje karton
Dan heb ik 9 vierkantje gesneden
Met mijn slice
 De rondjes uit de vierkantjes snijden
Heb ik ook met de slice gedaan
Was nog een gedoe
Moest elke keer met de slice een 0,5 cm omhoog en opzij
Mm in het midden uit te komen.
Als je goed kijkt is het niet altijd goed gelukt
Afgewerkt met strikjes, brad, vlindertje,
knoop met lint, Pearlpen en label met thank you

Aan de binnenkant heb ik een bakje gemaakt om chocolade in te doen
Dit heb ik gezien bij:
Theezakjes vast geplakt met dubbelzijdig tape
En een label aan de andere kant

Tot de volgende keer
Groetjes Anja

Lieve blogvriendinnen ik wil jullie
bedanken voor alle lieve berichtjes
Die jullie schrijven

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke bedank kaart Anja, erg leuk met chocola en thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt Anja, en wat super dat jij de rest hebt gekregen, dat lijkt me heerlijk om zomaar spulletjes van iemand te krijgen, helemaal top. Geniet ervan meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk voor je Anja dat je leuke hobbyspulletjes hebt gekregen,het lijkt mij wel erg als je met je hobby moet stoppen,maar het leeft voort bij jouw,wat een snoepie van een kaart heb je voor haar gemaakt het is letterlijk en figuurlijk een snoepie . Veel plezier met de spulletjes
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gedaan heb je dat, superssssssssss
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja, wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik weet dat Arjette vrijdags op de beurs in Rijswijk bij Jolanda heeft gestaan. Jammer dat je haar niet hebt kunnen treffen.
    Lieve groet Angelique
    Ps mooie kaart heb je gemaakt hoor, en best wel war werk met al die rondjes, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Anja hier zal de vrouw van je collega blij mee zijn.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja