zaterdag 22 september 2012

 
Vintage

Dit is mijn eerste vintage kaart.
Al zeg ik het zelf ik vind hem wel aardig gelukt.
Het plaatje kwam ik tegen tussen mijn spulletjes
En vond het plaatje heel leuk en dacht daar ga ik wat mee doen
Ik heb een vierkante witte kaart genomen
Daarboven op glimmend donker roze
Daar bovenop roze design papier
De vierhoekjes zijn van Marianne design
Het 2 donker roze hoekjes zijn van die-namics
De 3 randen in het midden is een merkloze malletje
Achter het plaatje heb ik een bruine en een witte rechthoek geplakt
Bloemen zijn van Marianne design
Afgewerkt met pearlpen

 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Lief plaatje ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintage kaart Anja, het plaatje is ook erg leuk1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor daar is die dan, en Aniet heeft de eer om deze schitterende kaart te hebben mogen ontvangen. Ik vind het een plaatje Anja, en hij staat te schitteren op mijn kast, inmiddels op 2 kasten dus waar ik ook loop, loop constant te genieten van mijn gekregen kaarten. Nogmaals dank meis, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Anita. ik vond dit echt een kaartje voor jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Anja!!! Heel mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor de eerste vintage kaart vind ik hem prachtig Anja de kleuren echt vitage hoor,mooie details ga zo door zou ik zo zeggen,mooi gemaakt hoor meisje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is ie gaaf geworden, echt superssss, knap werk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk geworden, Anja, en smaakt zeker naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuke kaart Anja met een enig plaatje.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met een onwijs schattig plaatje! Chapeau!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja