dinsdag 30 oktober 2012

 
Tag
 
Deze tag heb ik voor mijn Vriendin gemaakt
 Maandkaart oktober
Zoals jullie weten, houdt mijn vriendin
 Van chocolade en hartjes
Maar is ook bijna altijd aan het lijnen
Ik vind de stempel erg leuk en toepasselijk
 
Stempel AIU
 Ingekleurd met H2o Twinkeling
Hedera, vogelhuisje, vogel, aren,
  hartje en bladeren zijn van Marianne Design
Bloemen is een pons
Afgewerkt met lint en pearlpen
 
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
En tot de volgende keer
Groetjes, Anja


10 opmerkingen:

  1. Haha, die is zeker toepasselijk, wat onwijs leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk en zeker heel toepasselijk Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan Anja....echt grappig.
    Liefs,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha, hij is echt geinig! Heel leuk kaartje geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wat een gaaf plaatje en tekst, echt supersss. Mooi gedaan weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tag !! Met een super grappige stempel .... zal je vriendin leuk vinden. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag Anja en ja heel toepasselijk.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig kaartje, heel leuk gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je tag super geworden Anja, ik vind hem prachtig en dat zal je vriendin zekers te weten ook vinden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja