dinsdag 9 oktober 2012

 Arie 50
 
Zaterdag zei Henk tegen mij " Maandag wordt Arie 50"
Wil jij even een kaart maken
 
Oeps, dan moet ik nog snel zijn
Want  's avond hadden we een verjaardag
Zaterdagmiddag gelijk aan de slag gegaan
Zondag afgemaakt voor 5 uur de kaart gepost
En hopelijk is de kaart dan maandag bij Arie op de deurmat gevallen
 

Stempel is van: Mariëtte Verhees
Ingekleurd met h2o twinkeling
Design papier ???
En 2 malletjes van Marianne Design gebruikt
Met witte gelpen nog even randjes getekend
 
Bedankt voor alle lieve reactie die ik van jullie krijgt
Ik lees ze met plezier
 
Tot de volgende keer
 Groetjes, Anja

8 opmerkingen:

  1. Ohhhhh wat een leukertje, mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Anja, Arie zal hem zeker weten te waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja , wat een gave Abraham-kaart heb je gemaakt. En dat zo snel .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi wat een leuk kaartje, Arie zal opgetogen zijn als ie op zijn mat kijkt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is werkelijk super Anja, daar zal Arie wel heel erg blij mee geweest zijn, zo grappig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje!!!!
    Haha, is niet handig hè als ze daar zo laat mee aan komen zetten.... gelukkig is het je goed gelukt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit leuk verzonnen Anja ,ik denk dat Arie er wel blij mee is, een toffe kaart voor een 50 jarige.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja