maandag 1 oktober 2012

 Staal

Gisteren heb ik weer eens geknutseld met metaal-art
Ik vind dit toch echt bij mannen passen
Deze kaart is voor Edwin, een vriend van ons
Hij is deze maand jarig.
Nou weet ik dat hij niet op mijn blog komt
Dus ik kan hem nu wel plaatsen
Kan ik ook gelijk mee doen met een uitdaging
Toen ik de vorige keer metaal-art aan het kijken was via Youtube (Hier)
Zag ik hoe een kaart gemaakt werd met het woord Staal
Toen ik dat zag, wist ik het gelijk
Ik ga zo'n kaart maken voor Edwin
Edwin, werkt in het roestvaststaal.
 Dus dit past wel bij hem

Tevens wil ik met deze kaart mee doen bij:
 Charisma Cardz uitdagingen
Ik heb een rechthoekige karton genomen iets kleiner dan een kaart
Daar heb ik van Tim Holtz de tandwielen gestanst
Twee keer en op elkaar geplakt
Met foamletters het woord staal rommelig opgeplakt
Dan metaal-art toegepast
en dit geheel heb ik op een zwarte kaart geplakt
 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja


9 opmerkingen:

  1. Eerst wil ik je bedanken voor je lieve berichtjes,dat doet me goed Anja.
    Je hebt nu toch wel een hele gave stoere mannenkaart gemaakt voor Edwin,meisje wat vind ik dit cool,ik denk dat Edwin ook wel wauw zegt als hij hem krijgt. Ik hoop dat je er een prijs mee wint,ik vind je kaart te gek gaaf.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat heel mooi gedaan,
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf is ie geworden, supersss
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow , wat een mooie stoere kaart Anja. Bedankt voor de link, ik ga dat zeker eens een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very original card. Magificent mixture of material and embossing. Congratulations !

    Thanks for joining us at Charisma Card this week and good luck !

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dit is pas een stoere kaart zeg. Hier zal Edwin blijk mee zijn. Succes met de challenge.
    groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card - amazing texture.
    Thanks for playing along with us at Charisma this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja , dit ziet er wel heel erg stalerig uit .... en perfect voor die vriend zou ik zeggen. Maar het is niet zo mijn ding. Ik mis een beetje kleur. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende stoere mannenkaart is dit geworden Anja, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja