maandag 22 oktober 2012




Maar als eerste wil ik Dora, van harte welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden
Ik heb al regelmatig bij jouw op je blog gesnuffeld
Je kan prachtig tekenen
 Hopelijk kom je ook lekker vaak bij mij snuffelen

Stempel en stekststempel is van Aiu
Ingekleurd met h20 twinkeling
Klok en tv met de Slice uitgesneden
Poes is ook een stempel
Ingekleurd met h20 twinkeling
Bloemen en bladeren pons

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

Met deze kaart doe ik me met: http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke herenkaart heb je gemaakt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow Anja wat een gaaf kaartje heb je gemaakt en dat plaatje......zo leuk!!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi best een grappig kaartje, heel knap gedaan. Want mannenkaarten blijven toch een beetje moeilijk,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw Henk.Je hebt wel een druk weekend achter de rug lees ik ,dan nog zo'n schitterende kaart maken,hij is gaaf Anja ,de stempel heerlijk.
    je hebt een héle mooie kaart gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en grappig kaartje Anja, gefeliciterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je met dit mooie kaartje meedoet met de challenge op mijn blog. succes!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid allemaal Anja, nog gefeliciteerd met je met je man. Je kaartje is weer super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kaartje - en de stempel vind ik ook zo grappig

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een druk maar zeer geslaagd weekend!
    Wat een leuke kaart heb je weer met die stempel gemaakt, vind 'm zo geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een grappige kaart! Wat een leuke stempels en je hebt een hele leuke geheel ervan gemaakt! Super!! Bedankt voor het meedoen met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja