maandag 8 oktober 2012

Jolanda

Jolanda, mijn vriendin was vorige week al jarig
Maar was met vakantie
Nou komt Jolanda af en toe op mijn blog
Dus kon ik deze kaart nog niet plaatsen

Jolanda is gek van chocolade en hartjes
Allemaal toegevoegd op haar kaart
 
 

Stempel is van Ai unmounted: Girlfriends
Ik heb de stempel ingekleurd met h2o twinkeling
Hartjes, is een malletje van Marianne Design
Frame merkloos
Afgewerkt met pons en pearlpen
 
Ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vinden.
 
Groetjes, Anja
 
Tot de volgende keer
 


6 opmerkingen:

  1. oh wat een geweldige verjaardagskaart, je vriendin zal wel blij geweest zijn. Leuk gedaan met die chocolade en de hartjes
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk gedaan Anja, dit kaartje ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gedaan Anja...toppie.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke ,lekkere verjaardagskaart,hoe kom je op het idee om zoiets apart te maken,krijgt Jolanda misschien ook echte chocolade?
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met je vriendin haar verjaardag Anja en wat heb je dat super gemaakt voor haar. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja