maandag 15 oktober 2012

 
Siske . . . .
 
Vanmiddag met Siske naar de dierenarts geweest
Voor haar coctailinenting
De dierenarts zei dat haar ogen en oren achteruit gaan
Dat klopt ook wel, Siske is heel erg aanhankelijk geworden
Is graag bij ons in de buurt
 Of ligt al op schoot voor dat je kan zitten
En miauwt veel
Wat hij wel leuk vond dat Siske aan het spinnen was
terwijl hij naar haar longen wilde luisteren
De prik vond ze iets minder fijn
Gelukkig was voor de rest wel alles goed met Siske
 Nu ligt ze ook weer heerlijk op mijn schoot te slapen
Tja, ze is ook al weer 13 jaar.
Wat gaat het toch snel
 
 
Ik heb een simpel bloem kaartje gemaakt 
 Bloem,  tak en label
Met de Slice gesneden
Hoekjes is van die-namics
Afgewerkt met strik, pearlpen en engeltjes pen
Van harte is een plakstikker
Embossingmal cuttlebug
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 
Met deze kaart doe ik mee met: http://charismacardz.blogspot.nl/

8 opmerkingen:

  1. Simpel........nou ik vind dat juist super knap en ik vind dit kaartje ook erg mooi Anja!
    13 Jaar is ook al een dame op leeftijd in de poezenwereld, geef haar maar een mooie oude dag en geniet er zelf ook van !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gossie toch ,maar ja als de poes alweer 13 is dan kan je de ongemakken verwachten hè, je kaart is prachtig en de bloem wauw mooi gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou simpel kan ook mooi zijn toch, ik vind het een prachtig kaartje geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi en stijlvol kaartje !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Mooi van kleur en het is ook wel eens makkelijk om een simpele kaart te maken. Leuk zo gedaan met de bloem.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Anja, ik vind hem prachtig, de kleur is ook mooi. En gelukkig is het verder, behalve het gehoor en de oogjes, goed met Siske, wat een leuke naam trouwens.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja