zondag 28 oktober 2012

 Bier

Vandaag bar dienst gedraaid Bij M.g.c Aalsmeer
 Er was combitournooi met M.g.c Boskoop
Het was lekker druk
Zoals jullie weten maak ik de verjaardagskaarten voor de leden
Dit is er één van
Een mannen kaart
De meeste leden zijn toch mannen
Vandaar dat er vaak mannen kaarten voorbij komen op mijn blog

Het achtergrond is met metaal-art gemaakt
De bierpul en Congrats is met de Slice gesneden
En daarna met embossingmal Cuttlebug gehaalt
Beer ook met de Slice gesneden
Twee rolletjes papier met een elastiekje erom
Bloem Marianne Design
Afgewerkt met knoop en engeltjes pen

Hier een aantal antwoorden op de vraag die jullie gisteren gesteld hebben:
Kaarten verkoop viel tegen
Ik heb op het evenement 4 kaarten verkocht
Maar 's avond na het etentje heeft Jeanet
Nog 8 kaarten gekocht
Het was wel een leuke evenement
En  heel leuk om  op deze manier te  proberen je kaarten te verkopen
Maar hoofdzakelijk kwamen de mensen toch voor  andere dingen
Er was ook een tombola
En we zijn aardig in de prijzen gevallen
We hadden een laptoptas, een koekenpan
en een groente fruitpakket LOL
En mijn zus had een wok en een koekepan

Bedankt voor alle lieve reacties
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen
En hoor graag jullie mening

Tot de volgende keer

Groetjes, Anja

8 opmerkingen:

  1. Dat begrijp ik dan niet Anja,de winkels hangen vol met dezelfde kaarten héél duur en dan lopen ze jouw mooie kaarten voorbij o,o,o ik snap het niet meer hoor maar gewoon door blijven gaan het komt vanzelf goed,,,, dat beer hou ik tegoed na morgen een héle zware dag, lief meisje kruip lekker naast jouw Henk en slaap lekker.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf mannenkaartje heb je weer gemaakt, toppie. Jammer dat je zo weinig verkocht hebt, jou kaarten zijn mooier als die van hallmark hoor haha
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer super gemaakt Anja , erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer heel leuk!!!
    Jammer dat je zo slecht verkocht hebt, dat snap je toch niet hè....
    volgende keer beter!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superstoere kaart is dit weer Anja, ik vind hem prachtig geworden. Jammer dat je zo weinig kaarten hebt verkocht, net zoals de anderen zeggen het zijn zulke unieke kaarten en dat ze dat dan niet kopen raar toch eigenlijk, ze betalen waarschijnlijk liever 3 euro in de winkel met het risico dat de jarige of voor welke gelegenheid het ook is al een paar dezelfde kaarten heeft gehad. Jammer toch eigenlijk. Maar goed je hebt er toch 12 verkocht.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannekaart. Mooi met het metaal-art.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja