donderdag 25 oktober 2012

Vintage-kaart
 
Ik vind het plaatje z'on schatje
Ik wilde er dolgraag iets mee doen
Dus ik heb een vintage kaart gemaakt
 
De stempel heb ik van internet afgehaald
Ingekleurd met ho2 twinkeling
Taartpaier met bruin inkt bewerkt
Hoekje links bovenin van Acid-free
Afdewerkt met bloem en plaksteentjes
 
Ik heb Sunshine Award gekregen
Ik vind dit heel lief
 
 
 
Ik vind het wel jammer dat je aan regels vast zit
Van een soort sneeuwbal effect
 
Aan deze awards zitten wat regels nml.
 
- bedank degene van wie je de award hebt gekregen.
- vertel wat over jezelf
- geef hem door aan 3 andere bloggers
- laat een berichtje achter bij die gelukkig bloggers
 
 
Iets over mezelf vertellen dan verwijs ik jullie naar
Rechts boven in mijn blog
Daar vertel ik het een en ander over mezelf
Ik vind het heel moeilijk deze award door te geven
Wat ik vind jullie allemaal even lief
 
Toch heb Arjette, Anja en Corrie
Uitgekozen voor deze Award
  
 
Ik wil ook iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes 
 
Tot de volgende keer.
Groetjes, Anja
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Ik vind het héél lief van je Anja,maar ik doe niet aan de awards, het is toch een ketting brief ik denk dat ik er 15 voorbij heb zien komen.Maar ik vind het tof van je dat je mij uit hebt gekozen hoor!!! Dank je wel voor je lieve bericht,ik ben erg verdrietig dat zul je wel begrijpen,maandag nog een moeilijke dag.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry wijfie vergeet ik nog te zeggen dat je een prachtige kaart hebt gemaakt,neem me niet kwalijk.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat plaatje optimaal gebruikt Anja, super hoe alles één mooi geheel vormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer Anja!!! Dat plaatje is inderdaad héél mooi, wat een lieffie!!!
    Ik ben vereerd dat je aan mij hebt gedacht om een award te geven maar.... ook ik doe hier niet aan, sorry... ik heb ook een badge op mijn blog staan dat ik het niet doe.... hoop niet dat je het vervelend vind...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Anja, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wat een lief plaatje, echt een mooi kaartje is het zo geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry zeggen is niet nodig hoor, de badge was in de loop van de tijd ook behoorlijk gezakt, inmiddels weer omhoog geplaatst...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi is dit kaartje!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja