dinsdag 20 november 2012

Kerstman 3
 
De derde kaart met dezelfde digi
 
De digi heb ik ingekleurd met h2o twinkeling
Design papier ????
Het lint heb ik een keer bij een tuincentrum gekocht
Achter het lint een randje met Martha stewart pons geponst
De rode puntje op het lint, met pearlpen aangebracht
kerststerren zijn van Paper up
Met Stickles glitter langs de randen
En halve foam balletjes rechts boven en links onder
Ook daar heb ik wat Stickles opgebracht
 
 
Alle 3 de kaarten bij elkaar
Als je goed kijkt zie het gland effect van de h2o twinkeling
 
 
Tot de volgende keer 
 
Groetjes, Anja


10 opmerkingen:

  1. wat leuk is ie weer geworden, grappig hoor 3x hetzelfde plaatje en toch zulke andere kaarten
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer erg mooi Anja, super leuke serie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Anja,je digi vind ik ook heel mooi.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer zeg!!! Jammer hè dat je die twinkling zo moeilijk op de foto krijg...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Anja ,ja kaarten zijn prachtig, ze zijn zo mooi ik zou er niet uit kunnen kiezen,prachtig gekleurd, je hebt ook mooi papier gebruikt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gedaan, is toch leuk zo drie dezelfde stempels, en toch drie verschillende mooie kaarten,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eén voor één zijn ze mooi .
    heel leuk.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om ze zo op een rijtje te zien. Mijn favoriet is de kaart met de klok .... En ik zie idd. het effect van de H2O ; dat zie je vaak niet op een kaart. Jij hebt het goed weten te fotograferen. Fijn weekend ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja