zondag 25 november 2012

 
Beterschap
 
Dit keer een simpele beterschapkaart
Ik wilde even snel een kaartje maken voor mijn nicht
Zij is vorige week geopereerd en heeft een stoma gekregen
Alles is goed gegaan en is ondertussen thuis herstellende
Dan heb ik niet echt veel tijd om een Stempel of digi in te kleuren
 Dus
Heb ik een kant en klaar plaatje van internet afgehaald
Achter het plaatje verbandgaas
 Designpapier
Bloemen en hartjes geponst
Beterschap: Marianne design
Afgewerkt met pearlpen
 
Iedereen bedankt voor alle lieve reacties
Ik lees ze altijd graag
 
Tot de volgende Keer
 
Groetjes, Anja
 

12 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit Anja.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal niet zo simpel , erg mooi gemaakt Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtige kaart Anja.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er weer Anja, ik was opgebrand versleten, zo moe maar ik had de reis naar Frankrijk voor geen goud willen missen.
    Wat heb jij een schitterende beterschapskaart gemaakt zeg, o meisje wat heb je dit mooi gedaan, prachtig papier,mooi gekleurd, echt schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je nicht Anja, daar zal zeker een glimlach op haar gezicht van verschijnen. Fijn dat ze weer thuis is en daar kan herstellen want ik zeg altijd maar thuis is het nog altijd het beste.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele mooie kaart Anja het blijf ook een leuk plaatje hé. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super schattig beterschapskaartje !! liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, schattig plaatje zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien simpel maar supermooi. Gezellig je vrijdag op de beurs ontmoet te hebben. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met zo'n prachtige kaart zal je nichtje blij zijn. Hij is schitterend geworden.
    Liefs,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja