dinsdag 27 november 2012

Opkikkertje
 
Deze kaart heb ik gemaakt voor een nicht
Niet de nicht die een stoma heeft gekregen
Maar een andere nicht
Zij heeft niet zulk goed nieuws te horen gekregen
Dus heb ik een kaartje voor haar gemaakt
Hopen dat deze kaart haar een beetje op kan fleuren
 
De digi kikker heb ik van internet afgehaald
Ingekleurd met h2o twinkeling
Design papier komt bij Action vandaan
Vierkantjes heb ik met de pons uitgeponst
Swirl, grote bloem achter de kikker en label met de slice gesneden
Bloemen uit geponst
Opkikkertje zijn plakstikkers
Touwtje om de label op z 'n plaats te houden
Afgewerkt met pearlpen
 
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 

9 opmerkingen:

  1. Jeetje Anja, je krijgt alleen maar slechte berichten, wat naar allemaal, ik hoop dat dit kaartje je nichtje wat op zal vrolijken je kaart is zo lief, Sterkte wijfie. ga maar lekker dicht tegen jouw Henk liggen,laat je warmen. Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Anja, wat een hele mooie opkikkerkaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjee...jij krijgt ook nare berichten te verwerken in je familie.
    dit kaartje is erg leuk gemaakt.
    mooi vrolijk!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Anja,echt een opkikker voor je nichtje.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk kaartje, leuk!!! Dat zal haar wel goed doen!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, misschien dat het toch lukt om haar wat op te vrolijken,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en fleurig kaartjes, Anja, hopelijk vrolijkt je nicht daar weer een beetje van op!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja