zaterdag 17 november 2012

 
Kerstman 2

De vorige keer had ik verteld dat ik deze digi
3x heb uitgeprint
Dit is kaart nr. 2.
 Die ik met deze digi gemaakt heb
Ik vind de bloemen van Marianne Design heel leuk
Maar ik vind ze eigenlijk een beetje groot
En dan gebruik ik meestal de kleinste mal
Je heb vaak een enorme bult in je envelop
En soms beschadigd het je kaart met versturen
Ik ben een beetje aan het experimenteerd geweest
En heb het uitgestanste papier nog een keer door midden geknipt
zodat ik een kleinere bloemen kreeg

 
Digi van internet afgehaald
Ingekleurd met h2o twinkeling
klok Sizzix
Achter de klok een groen vierkante en verbandgaas
Bloemen Marianne Design
Hulstblad slice designcard: falala
Links onder foam balletjes
Recht boven pearl pen
Met snow writer sneeuw effect gemaakt
 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja
 
Met deze kaart doe ik mee bij: NKU  http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/


18 opmerkingen:

  1. Anja dat is weer een super mooi kaartje en ook de roosjes komen zo heel mooi uit en de helft minder dik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een superkaartje gemaakt Anja, ik vind hem prachtig geworden en slim hoe je dat opgelost hebt met de schitterende bloemetjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Anja je hebt een beauty van een kerstkaart uit je vingers getoverd.
    Werkelijk ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je gemaakt, toppie hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!! Mooi is die klok hè!
    fijne zondag verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zeker een mooie kaart geworden Anja, je zal hem maar op de deurmat vinden. Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, Anja, heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Anja,dat is een goed idee van je om de bloemen doormidden te knippen.
    GR ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Anja, bedankt voor je deelname bij de NKU, good luck,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, en je "verkleinde" bloemen zijn heel aardig gelukt!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele mooie kerstkaart Anja!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Anja,bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja , dank voor je felicitatie op mijn blog ! En wat een gave kerstkaart is dit .... erg leuke digi en mooi gekleurd. Leuk dat sneeuw-effect erbij. groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart heb je van deze leuke digi gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige Kerstkaart!!!
    Je krijgt gelijk zin in de kerst.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kerstkaart zeg.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja