woensdag 7 november 2012

 
Kerstman

Het gaat met de dag beter.
De zwelling is bijna weg.
De blauwe plekken beginnen ook te verkleuren
Vrijdag nog even voor controle en horen of de wondjes er goed uit zien
en of de hechtingen eruit gaan

Eerst wil ik Emmy van harte welkom heten op mijn blog
Emmy, leuk dat je lid/ volger bent geworden
Kom maar lekker vaak snuffelen

De digi van deze kerst kaart heb ik 3 keer afgedrukt
Jullie krijgen drie kaarten te zien met de zelfde digi
Dit is kaart nr. 1
Vrijdag of van het weekend komt kaart nr. 2
 
Digi komt van internet af
Ik heb de digi ingekleurd met h2o twinkeling
Rood design papier van Art Talent
Het frame met sterren is eigenlijk een voorkant van een kaart
De achterkant heb ik er afgesneden
Balletjes zijn foamballetjes die heb door midden gesneden en op  geplakt
Een strikje had ik nog in mijn voorraad
Bloemen is pons Marianne Design
Ijssterren is pons Tom Tas
 
Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden?
 
Bedankt weer voor jullie lieve reactie
Ik lees ze altijd graag en ik voelde mij een stuk beter
Na al die lieve woorden
 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja


9 opmerkingen:

  1. Fijn dat het de goede kant op gaat Anja,je kaartje is weer helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Leuke stempel en mooi ingekleurd.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaart met die kerstman.
    de sterrenstans is prachtig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap gedaan met die voorkant van die andere kaart. Ben al benieuwd naar de twee volgende kaarten!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te lezen dat het langzamerhand weer beter gaat met je mondje Anja. Wat een superkaartje heb je weer gemaakt, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij te lezen dat het wat beter met je gaat!!! Je kaartje is hartstikke leuk, ben benieuwd naar de volgende!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk is ie geworden, ik ben benieuwd naar de andere kaartjes hihi. Dat sterren frame doet het erg mooi erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Anja, fijn om te lezen dat het beter met je gaar. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele mooie kaart Anja.
    Gr ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja