maandag 26 november 2012

 
Sneeuwpop
 
Zo 'n  zelfde kaart heb ik een keer eerder gemaakt
Toen had ik de tekst met de hand geschreven
Dat was niet z 'on succes
Nu heb ik de tekst met de computer gedaan
Beter hé !
En nou hopen dat mijn buren niet op mijn blog kijken,  LoL
Maar ik wilde graag met de challence mee doen bij:
http://decreatievezebra.blogspot.be/
 
  
 
Stempel is van Marij rahder
Ingekleurd met h2o twinkeling
Het randje met de hand getekend
Puntjes, met embossing mal door de cuttlebug
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Anja.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart met de sneeuwman
    bedankt voor je deelname aan DCZ

    groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Anja. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan, mooi hoor die tekst zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Leuke ook, hoe je de omtrek van je kaart hebt gedaan.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer schitterend geworden Anja en ja ik moet je gelijk geven zo met de computer is de tekst mooier, mooi lettertype ook. Echt een toppertje zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is waar de computer maakt ook mooie letters, ach wat geeft het eigenlijk Anja, je kaart is prachtig en daar gaat het om toch? De buurtjes kijken niet hoor, geloof dat maar van mij.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is tie gaaf geworden, Anja. Helemaal leuk gedaan zo!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja