maandag 5 november 2012

Tandarts

Afgelopen vrijdag bij de tandarts geweest
Er is een implantaat in mijn boven kaak geplaats
De behandeling viel mee, ik heb wel een aantal hechtingen
Van te voren moest ik een antibiotica kuur van 5 tabletten in één keer innemen
Dit is ter bevordering van de genezing
De pijn valt gelukkig mee
Ook omdat ik Ibuprofen 600 slik
Alleen zaterdag was ik niet echt in mijn hum
Ik heb bijna de hele dag liggen slapen
Mijn wang en boven lip waren erg dik
Zondag was dat gelukkig iets minder
Wel een blauw oog en een blauwe wang over gehouden
Hopelijk trekt dit snel weg
A.s vrijdag terug voor controle
Dan nog 5 maanden wachten en dan mag de kroon erop

Deze naamslinger heb ik in opdracht gemaakt voor mijn buurvrouw en haar collega's
Een collega van haar is bevallen van een zoon Kenzo
Ik was er vorige week al mee begonnen
En heb hem vandaag afgekregen
Ik heb de foto te snel genomen
en is niet zo goed gelukt
Ik had niet door dat de zon zo fel scheen  
 
Stempel heb ik van internet afgehaald
Ingekleurd met h2o twinkeling
Graftables Marianne design
Bloemen Marianne design
De vierkantje, letters, plaatjes
met de slice gesneden
Designcard: travel USA, Parties, Dilly Dally, Basic 1
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 


11 opmerkingen:

  1. Dat klinkt best heftig Anja,je slinger ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super mooi uit zeg!!! Sterkte met je kaak!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heftige behandeling geweest Anja,gelukkig hebben we iets dat je er niet veel van voelt, hoe het heet,, o ja verdoving,ik vind het gesleutel in mijn mond ook altijd zo erg. Dan heb je toch ondanks je pijn toch wel een prachtige kaart voor de nieuwe wereldburger Kenzo gemaakt. Mijn complimenten hoor. Super gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Anja zeg dat klinkt heftig zo een implantaat, ik dacht dat ze dat er zo inzetten en klaar is kees nou ja in dit geval Anja, hoop dat de pijn en dikte snel afneemt en dan nog zoveel maanden wachten totdat de kroon erop mag, sterkte. Wat een schitterende slinger heb je weer gemaakt, ik vind hem weer helemaal super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh anja wat een pracht idee die naamslinger.
    Hopelijk gaat je blauwe wang en oog snel weg, want ik kan me voorstellen dat het geen zicht is zo,
    veel beterschap,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je slinger is super mooi geworden Anja en veel sterkte en beterschap met je mond.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje dat is wat joh, nou hopen dat je snel weer genezen bent. De slinger is superssssssss wat leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke naam slinger Anja,ik heb een paar jaar terug twee implantaten gekregen.
    Ik heb de boel gekoeld met een plastic zakje met diepvries doperwten en ben gelukkig niet blauw geworden.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Sterkte met je kaak.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja , jij hebt een heel avontuur achter de rug zeg. Als ik het lees voel ik de pijn al .... Gelukkig is het je mee gevallen. En wat is die baby-slinger gaaf !! Erg leuk verzonnen zo. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie slinger voor Kenzo!!! Prachrig gemaakt! Ik ben gelijk je nieuwe volger geworden!


    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja