vrijdag 23 november 2012

 
Time for tea
 
Deze fleurige kaart heb ik voor mijn vriendin gemaakt
Ze is een echte theeleut
 
De stempel heb ik bij het kruitvat gekocht
Ingekleurd met h20 twinkeling
Bloemen en bladeren geponst
Afgewerkt met plaktsteentjes
en een thee zakje
 
Vandaag ben ik samen met mijn vriendin naar Rijswijk geweest
Naar de hobbybeurs
 
Arjette, Nicole en Jolanda eventjes gesproken
Sinds ik met stempelen begonnen ben
Koop ik h2o twinkeling bij Jolanda http://www.tscraphuis.nl/shop/
Arjette en Nicole kende ik alleen van hun blog
Ik vond het leuk jullie ontmoet te hebben
 
Altijd als ik naar een beurs ga denk ik
Ik heb niet veel nodig
Toch zie ik altijd veel leuke dingen
Dus weer veel leuke dingen gekocht
Sta nu te trappelen om te gaan knutselen
met mijn nieuwe spulletjes.
 
Bedankt voor alle lieve reactie die ik krijg
Krijg er geen genoeg van om ze te lezen
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Anja.
    Je vriendin zal er wel blij mee zijn.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart, Anja. Die gaat vast in de smaak vallen bij een echte theeleut!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave kaart heb je voor je vriendin gemaakt Anja, ik vind dat zakje pickwickthee ook zo leuk verwerkt. Hij is top. Wat leuk dat je naar de beurs in Rijswijk bent geweest en het is maar goed dat Aniet niet gaat want weet ook zeker dat ik me niet in kan houden. Heel veel knutselplezier met je nieuwe spulletjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga niet naar de beurs deze keer Anja,ik ga zo naar bed we gaan naar Lille in Frankrijk, dus dat is vroeg weg morgen, wie weet komen wij elkaar ook nog wel eens tegen in Rijswijk.
    Je hebt wel een hele leuke kaart voor je thee leutende vriendin gemaakt, mooi gekleurd, gezellige kleurtjes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kaart gemaakt voor je vriendin.
    toepasselijke kaart voor een theeliefhebster. erg leuk met dat theezakje erin.
    mooie bloemen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje!!!!!
    Ik vond het heel leuk je te ontmoeten gister op de beurs!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief mooi kaartje.
    De kleuren zijn heel mooi.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, heel leuke details!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk om dit kaartje in het echt te mogen ontvangen van mijn dinnetje..... Thee is al op, zakje in de kaart bewaard. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja , wat een gave thee-kaart !! Zo heerlijk vrolijk. leuk dat je naar de beurs bent geweest. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart heb ik helemaal over het hoofd gezien, maar wat is dit een leukerd zeg!
    Liefs,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja