zaterdag 1 december 2012

Oeps........

 Oeps . . .  verjaardag vergeten

Ik plaatst nog even snel een kaartje
Straks gaan Henk en ik naar Hoofddorp
Lekker winkelen
Dan nu de kaart
Dit keer een kaart voor de voorraad
Ik vind het beertje zo'n schatje
Zoals die kijkt
 Beer komt van internet af
Ingekleurd met h2o twinkeling
Design papier heb ik gekregen
Zo ook het frame
Grote bloemen, pompoen en bladeren
is van Paper up
Kleine bloemen pons
Tekst met de Computer gemaakt
En met gelpen randje getekend


Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties
Die ik van jullie heb gekregen
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen

Tot de volgende keer






Groetjes, Anja

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat kijkt het beertje schuldig en verdrietig, je vergeeft het hem zo dat hij je verjaardag vergeten is, heel knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje!!! Die beer is perfect voor zo'n kaartje, heel leuk!!!!
    haha klinkt inderdaad ingewikkeld, in ieder geval veel plezier!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Anja, ik vind hem top. Hoop dat je lekker hebt gewinkeld in Hoofddorp en dat je heerlijk hebt gegeten met familie/vrienden (en eh ik beken ben de kluts even kwijt wie wie is hahaha) bij Eet Ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ingewikkelde uitleg Anja, maar deze dame is eruit hoor, jullie zijn gewoon met een gezellige club aan het stappen.Je kaart is weer een schatje lief gekleurd, het ziet er weer prima uit.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahaha, ingewikkeld verhaal, maar waarschijnlijk is het super gezellig geweest :o)
    Mooi kaartje, Anja, en dat beertje is echt een droppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje, Anja!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een lief beertje en mooi kaartje !! Ingewikkeld verhaal hoor met die familie en vrienden .... als het maar gezellig is toch !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bereleuke kaart heb je gemaakt Anja.
    Fijne week,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja