zondag 16 december 2012

Winkelraam
 
Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reactie
Die ik heb gekregen op mijn vorige blogbericht
 Dat ik die kaart gewoon in moest sturen
Ik heb het niet gedaan
Ik twijfel gewoon te veel
Misschien de volgende keer als ik een andere Dt-Call zie
 En daar misschien iets minder over twijfel
Nogmaals  bedankt voor de lieve reacties
Jullie zijn lieverds, stuk voor stuk
Neem dat maar van mijn aan

Anita, Joke en Sjoukje, leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we van elkaar veel inspiratie op kunnen doen
  
Gisteren een Kerstkaart gemaakt
 
De stempel is van Aui
Ingekleurd met H2o twinkeling
De bloemen zijn geponst
Afgewerkt met pearlpen en engeltjes pen
Breed groen lint met knoop onderaan
Met snow writer sneeuw effect gemaakt
Blad en tak is van Olba
Rode plaksteentjes bovenaan de kaart
 
Dit keer heb ik ook de binnen kant bewerkt
Ik hoop dat het een beetje duidelijk over komt

De stempel is van Aui
Ingekleurd met H2o twinkeling
Breed groen lint onderaan
 
 
 Tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 
Met deze kaart doe ik mee bij:


29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anja,leuk zo met de bewerkte binnenkant.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gedaan zo met die glurende dames haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kerstkaart. Helemaal leuk die stempel en de versierde binnenkant. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwerdiewauw Anja wat heb je dit gaaf gemaakt, ik vind het een kaart om op te vre..., ook de binnenkant, kan je deze kaart niet aan een challenges mee laten doen, bijv waar alles mag, doen meisje ga even snuffelen of het ergens kan, hij is waanzinnig mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Anja, vooral dat gegluur naar die cup cakes prachtig.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Kwam via via op je Blog en..wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt..super mooi ook de binnenkant is prachtig..WOW..je hebt er weer een volger bij..

    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit super leuk gedaan zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met al die glurende dames!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart en zo ontzettend leuk.Moest gelijk lachen heerlijk zo'n kaart Anja.Gewoonweg SUPERS.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is die super geworden Anja, wat een geweldige stempel is dit, echt geweldig hoe je dat gedaan hebt, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig kaartje weer Anja, je mag best wat meer eigendunk krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt Anja, ik vind die stempels geweldig. Bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan, Anja. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A great Christmas make! Thanks for playing along at Charisma Cardz! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whata fun card! I love the inside too with the cakes lol!!
    Thank you for sharing it with us at Forever Friends Challenge this time and good luck :0)
    Love Clairebears x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. awesome image!
    thanks so much for joining us at Charisma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart heb je gemaakt! Helemaal geweldig zo met die stempel. Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card, what a fab image! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en mooi ingekleurd. Niet twijfelen hoor gewoon insturen op verschillende blogs.!!! Fijne dagen en bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card! Thank you for sharing with us at Charisma Cardz Challenge and good luck!

    Hugs

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a lovely Christmas design. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Anja,de stempel is zó gaaf en ook de binnenkant,geweldig!!!Alweer een volger erbij,zeker weten!,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi hoor !
    Gezellig dat je meedoet bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A lovely christmas card and love how you have done the inside. Thanks for sharing with us at Forever Friends and good luck.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a cutie! Thanks for playing at ASC.
    xoxo Clarissa
    PS: Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Fijne feestdagen en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sehr schön.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Allways something creative.
    LG Stine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Enig Anja, wat is dit leuk zeg!
    Mijn complimenten.
    Fijn dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes hennie DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja