zaterdag 29 december 2012

Kerstkaart
 
Als  eerste wil ik Cindy welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden
Kom maar lekker vaak snuffelen
 
Deze kaart had ik eergisteren al gemaakt
Hij  lag dus al eventjes te wachten 
  Met deze kaart wil ik mee doen Bij:
sketch nr 49
Een hele leuke sketch vind ik
Stempel Kenny K
Ingekleurd met h2o twinkeling
Design papier is van Art Talent
Labels met de hand gesneden
Sterren merkloos malletje
Afgewerkt met pearlpen, stickles en gelpen
 
 Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
 
Tot de volgende keer
 
Groetjes, Anja

14 opmerkingen:

  1. Wauw Anja wat is dit een superkaart, ik vind hem helemaal geweldig. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en wat een schitterende digi heb je erbij gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    Wat heb je weer een superlief kaartje gemaakt..de stempel is ook erg leuk..mijn complimenten..

    Liefs van Ans (fijn weekend)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie EN gewaagde kerstkaart ! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart en zo super gekleurd, ik vind hem echt geweldig! Knap van je dat je toch nog verder gaat met kerstkaarten, ik ben er echt even klaar mee :). Die van jou is zo mooi! Een echte winnaar wat mij betreft. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja, je kaart is prachtig zeg, mooie kleuren super stempel, nu nog winnen dan is je plaatje compleet.Van mij moet je winnen je kaart is echt superrrrrrr.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch en wat een super gave kerstkaart heb je ermee gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer leuk geworden en mooi gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anja, prachtige kaart heb je gemaakt met je favoriete sketch!! Ziet er schitterend uit. ERg leuk dat je meedoet met deze laatste challenge van het jaar bij CCWS, heel veel succes! Een goede jaarwisseling toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een hele leuke sketch. Je uitvoering is schitterend!! Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2013!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anja, wat een spicy kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze special-challenge bij CCWS. Heel veel succes en een fantastisch 2013 gewenst...

    Tot ziens in het volgende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card and great choice of sketch. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja