woensdag 12 december 2012

Paarse kaart
 
Met deze kaart wilde ik eigenlijk aan 4 dingen mee doen
Eerlijk gezegd durf ik er niet zo goed aan mee te doen
Het is de bedoeling als je in hun team zit
Af en toe een sketch te maken
Ik ben bang dat ik daar niet zo goed in ben
Maar aan de andere twee uitdagingen doe ik wel mee
 
Stempel is van AIU Girlfriend
Ingekleurd met h20 twinkeling
Design papier is uit de voorraad
Wondgaasje
Roze cirkel met de slice gesneden
Mal is van Lea'Bilities
Sterren ook uit de voorraad
Bloemen Hema
Plaksteentjes Kruitvat
 
Tot de Volgende keer
Groetjes, Anja


13 opmerkingen:

  1. Meisje toch, stuur deze prachtige kaart toch in bij de Christmas challenge , wie niet waagt, wie niet wint.Je maakt zulke prachtige kaarten, deze is ook zo mooi doen hoor. je bent een kanjer ik ga zo kijken of je hem mee laat doen.
    Ik heb ook een beetje last van faalangst, maar ik ben ook bij twee dt er, en dat gaat héél goed.
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He kanjer, dit is weer een prachtkaart, dus ik zou goed naar Corrie luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super vrolijke kerstkaart is dit !! Enne .... gewoon meedoen hoor. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart Anja. Ik begrijp je wel hoor.....ik heb zoiets van als je a zegt moet je ook b zeggen. Ik heb die faalangst ook wel een beetje.
    Het is toch geen moeten!
    Succes ermee.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon meedoen Anja, je maakt prachtige kaarten en wie niet waag die niet wint, moet je Aniet horen, want ik begrijp het wel hoor. Ik durf dat ook nog niet zo goed want ben bang dat ik onder druk niet kan presteren. Maar wie weet .... doe ik het toch ooit eens een keer. Je kaart is werkelijk schitterend, wat een geweldige grappige digi heb je gebruikt. Ik vind het weer een toppertje Anja.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kerstkaartje, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Anja! Grappige stempel en mooi gekleurd. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en grappige kerstkaart heb je gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja wat leuk dat je volger bij mij bent geworden en gelijk even bij jou gekeken .Je maakt schitterende kaarten en de dames in de auto vind ik super leuk en mooi ingekleurd.Ben gelijk volger bij je geworden tot blogs kom vaker bij je kijken.Groetjes en fijn weekend Jokw

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet zo goed in bent? Je bent hartstikke goed. je kaarten zijn altijd leuk en creatief. Gewoon een gokje wagen Anja!
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card but I'm afraid it isn't eligible for our challenge at Creative Inspirations as you haven't mentioned our challenge blog in your post.
    However we do hope you will join in with our future challenges! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja