dinsdag 25 december 2012

Vintage
 
Ik wilde een keer een Vintagekaart maken
En de stempel inkleuren met bruintinten
Zodat het een oude uitstraling kreeg
Ik vind het zelf niet zo goed gelukt
Verkeerde kleuren gekozen. Het zijn meer herfst kleuren
Maar de kaart  zelf vind ik wel leuk geworden
volgende keer nog maar een keer proberen
 
Gerda en Hetty, ik wil jullie van harte welkom heten
Leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we van elkaar veel inspiratie op mogen doen
 
Met deze kaart wil mee doen bij:
http://challenges4everybody.blogspot.nl/ Anything goes
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/  Een malletje van MD
en
http://bijomadee.blogspot.nl/  met deze sketch
 
 
 

Digistempel is van krista (Saturated Canary)
Ingekleurd met h2o twinkeling
Twee malletje MD het rondje en de aren
Het hartje is malletje van Cheery Lyn
En een malletje van Lacé
Design papier is van Elizabeth Brownd
Bloemen een keer op een beurs gekocht
Afgewerkt met pearlpen
 
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
en tot de volgende keer
Groetjes, Anja

11 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg zo in in deze tinten!! Leuke sketch ook! Een warm en gezellige Kerstmis. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg goed gelukt en zeker wel een vintage uitstraling hebben. Leuk ook dat je mee doet met de uitdaging van mijn winkeltje.

    Fijne dagen!

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig geworden Anja, jij mag er dan niet zo tevreden over zijn wat de vintage-uitstraling betreft, maar ik vind hem super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie warme kleure heb je gebruikt. Erg mooi kaartje, Anja!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie warme kaart,ik hou hier wel van.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja , erg mooi en warm kaartje ! Ik vind het toch wel een vintage uitstraling hebben hoor .... Ik wens je nog een gezellige 2e kerstdag. groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Anja en nog een hele fijne 2e kerstdag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje!! Gezellig dat je meedoet met de challenge van ons bij EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk vrolijk kaartje
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje heb je gemaakt Anja:D

    Leuk dat je ook meedoet met de schets challenge !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja