zaterdag 8 december 2012

Wat ziet het er toch prachtig uit. . . .
 
 
Gisteren een paar foto's gemaakt van de tuin
 
 Het ziet er zo  gezellig uit
 
 
Dit keer heb ik geen kaart om te plaatsen
Ben wel bezig, hoor
Met Kerstkaarten voor Familie en vrienden
En die wil ik nog even niet laten zien
De volgende keer
Als ik ze verstuurd heb :-))
 
Ik wil wel wat anders leuks vertellen
Dit jaar Januari ben ik bij mijn huidig baas begonnen
In eerste instantie, zou ik 3 keer een jaar contract krijgen
Met mijn functioneringsgesprek waren ze erg lovend
En  gingen ze proberen of ik een vast contract kon krijgen
Woensdag 5 december mocht ik bij personeelszaken komen
Ik kreeg een vast contract en mocht gelijk tekenen
Dit is toch een prachtig sinterklaas cadeautje
Vooral in deze tijd, dan mag je blij zijn dat je een vaste baan heb
 
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 
 


10 opmerkingen:

  1. Wow, Anje een dikke proficiat met je vast contract!!!! Keigaaf voor je. Een mooier k-do kun je niet krijgen in deze tijd. En je tuin ziet er schitterend uit. Fijn weekend. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je contract Anja!
    De wereld ziet er schitterend uit zo met die smetteloze sneeuw, de foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Anja wat een leuk sinterklaas kado!
    Wow een vast kontrakt, geweldig.
    Even geweldig als het mooie winterlandschap dat we op je foto's mogen bewonderen!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anja.
    Mooie foto,s.
    Gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD met je contract Anja.
    Heerlijk om zo het nieuwe jaar in te gaan.
    Liefs,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's!!!!
    Wat super dat je een vast contract hebt, mag je in deze tijd zeker blij mee zijn!!! Gefeliciteerd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw gefeliciteerd Anja wat super voor je dat je een vast contract hebt gekregen en dat in deze tijd, helemaal super.
    En wat een prachtige foto's van de tuin heb je geplaatst.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze prachtige witte wereld hebben wij hier in het westen van het land niet gezien hoor meisje, maar ik geniet nu van je prachtige foto,s dank je wel.
    Ik ga voor je duimen dat het een vast contract krijgt, in deze tijd is het zekerheid voor alles, ik ben blij voor je.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry niet goed gelezen je hebt je vaste contract al Anja, zeker een fijn Sinterklaas cadeau.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ergleuke foto.....gisteren lag er bij ons ook nog sneeuw, en de kinderen hebben heerlijk gespeeld en gegleden op de weg. bij ons wordt er niet gestrooid. vandaar.
    en vandaag.....regen en de sneeuw is weg. bah!
    gefeliciteerd met je vaste aanstelling. en dat in deze tijd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja