zondag 6 januari 2013

Ballonnen
 
Een kaart met ballonnen is de opdracht bij: http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/
Om mee te doen met de huidige challence. Nou en die zitten erop in diverse kleuren
Zelf vind ik het een leuke fleurige kaart geworden 
Stempel heb ik een keer bij Kruidvat gekocht
Ingekleurd met H2o twinkeling
Design papier is scrappapier bij Action vandaan
Ballonnetjes zijn waterballonnetjes
De rand met golven is een merkloze mal
Rechthoek is een malletje van MD
verbandgaas onder het designpapier van MD
Hartjes, ik heb een doosje met hartjes gehad van mijn nichtje Denise
Komt bij haar werk vandaan
Foampakje bij Action vandaan
Afgewerkt met lint en pearlpen
 
Een fijne zondag en tot de volgende keer
Groetjes, Anja

16 opmerkingen:

  1. Oh wauw Anja hij is echt superleuk geworden, wat een heerlijk fleurig geheel. Die stempel is helemaal super en dan die ballonnen ernaast maken het helemaal af. Ik vind het een toppertje, echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het kaartje knalt hier binnen Anja, wat een vrolijk geheel, Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkheid is het hier, wat heb je dat leuk met de ballonnetjes gedaan Anja, wat een waanzinnige, mooie, prachtige, schitterende kaart is dit, als dit geen winnaar is , dan weet ik het ook niet meer hoor, wat gaaf gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een fleurige kaart gemaakt. Ik vind hem super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt Anja. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk geworden en ook zo vrolijk
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooo....wat vind ik dit een gave kaart, zo vrolijk en past zo goed bij die clown!
    ik vind het ook zo leuk hoe je gewerkt hebt met verschillende materialen. super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dit is wel een heel vrolijk gekleurd kaartje! Leuk ook de echte ballonnen die je hebt gebruikt. Gezellig dat je meedoet bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart Anja.Vind de kaart super leuk een echte verjaardagskaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, Anja, en wat een vrolijke kleurtjes.
    Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk vrolijk kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker vrolijk hoor en leuk met die ballonnetjes gezellig dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    wat is het een leuke kaart geworden.
    Wat orgineel om er echte ballonnen op te verwerken.
    Heel leuk gedaan.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vrolijke kaart. Super leuk die echte ballonnen er op!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super wat een mooie vrolijke verjaardags kaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja