donderdag 17 januari 2013


Even laten weten dat ik aan je denk

Deze week veel met 3D bezig geweest dat kan je wel zien hé
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin
Daar zit natuurlijk een hartje op want daar houdt ze zo van

Met deze kaart doe ik mee bij: http://miekelotteschallenges.blogspot.nl/ 
4 stanzen en/of ponsen
http://krea2day.blogspot.nl/  valentijnskaart met een hart 
  
3D plaatje is van Easy 3d borduurblok
Design papier  weet ik niet van wie het is
Het hart met sleutel is van Sizzix
Vogels en hedera van MD
Bloemen geponst
Roze hartjes op het hart geponst
Brads bij het Kruitvat gekocht
Stempel is van Different Colors
Met gelpen een randje getekent
afgewerkt met pearlpen

Een hele fijne dag en tot de volgende keer
Groetjes, Anja


17 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Leuk, vol, kaartje..lekker veel te zien een..schatje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan en lekker vrolijk van kleur
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel met 3D bezig geweest, what's in a name. Ik ben begonnen met 3D kaarten en als ik de uwe zie wil ik er terug aan beginnen. Mooie kaart en warme kleuren.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en kleurrijk kaartje, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geheel Anja en die stempel is geweldig leuk.....en natuurlijk een super kleurencombi.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk en mooi....knap gemaakt Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal je vriendin van deze kaart genieten Anja, wat prachtig gemaakt, leuke kleuren.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Anja en leuke vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje heb je voor je vriendin gemaakt Anja, ik vind hem helemaal super, daar zal ze zeker blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja , erg mooie en lieve kaart is dit ! Leuk he , dat je 3d goed kan combineren met het maken van scrapkaarten .... een mooi geheel ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anja in schitterende kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een toppertje Anja!!! Erg lief. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje Anja. Heerlijke kleuren heb je gebruikt. Bedankt voor ht meedoen met Miekelotte is challenging you.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit heb je SUPERLEUK gedaan Anja.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart en het is altijd fijn als er aan je gedacht wordt en dan nog wel met zo'n mooie kaart, SUPER.
    Bedankt dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sweet card, love your colours and layout, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorjuss card! thanks for playing at Charisma this week! Hope to see you each week! hugs carlyann xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja