zondag 20 januari 2013

 Music

Gisteren was mijn nicht jarig. Ze heeft de mooie leeftijd van 20 jaar gehaald 
Dit is de kaart die ik voor haar heb gemaakt
 
Maar als eerste wil Anotoinette en Glenda van harte welkom heten
Leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we van elkaar veel inspiratie op mogen doen
 
Met deze kaart doe ik mee bij:  http://challenges4everybody.blogspot.nl/ Alles mag
Stempel Kenny K ingekleurd H2o Twinkeling
Design papier Studio Light
De grote bloem met de slice gesneden
En daarna met muzieknoten embossingmal door de cuttlebug
Achter de bloem verbandgaasje
Letters geponst met lettertang
Steekkruisje, bloemen en bladeren ook geponst
Afgewerkt met pearlpen en foamballetjes

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

18 opmerkingen:

  1. een hele leuke stoere meiden kaart gemaakt. die letters zijn erg leuk net als die kruisjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt voor een stoere meid van net 20 jong en fris, heel mooi gemaakt Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart.Zeker voor iemand die 20 word.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Leuke, stoere kaart heb je gemaakt voor een jonge meid..stempel is erg leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje heb je ervan gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Ik vind je kaart Super leuk en een mooi stempel en mooi ingekleurd!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave kaart, Anja. Echt iets voor een stoere meid van 20.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw wat een gaverd! Een echte stoere kaart, ik vind hem zeer geslaagd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk kaartje, leuk gedaan.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hippe kaart, Anja, die gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Anja, hoe kom je aan al die gave stempels, deze is ook weer zo geinig, je hebt een pracht kaart voor je zus gemaakt. Dit was voorlopig mijn laatste berichtje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superkaartje heb je voor je nicht gemaakt Anja, ik vind hem helemaal super geworden. Top weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave stoere kaart hoor!! De stempel vind ik helemaal te gek!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hippe en swingende kaart !! Heel toepasselijk ook die stempel .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige, vrolijke, frisse en stoere kaart Anja!!Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the colors, great layout. Thanks for joining us at Challenges 4 Everybody. Good Luck!
    Sandy :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja