vrijdag 18 januari 2013

mijn man is terug van wintersport
Hij heeft het heerlijk gehad
De laatste dag was het erg koud  -12 overdag
Er werd aan mij gevraagd of ik ook niet mee wilde
Ik heb het 2 jaar geprobeerd, maar ik ben een bange poeperd
Als ik boven aan de top sta en ik zie hoe steil het is
Nou dan durf ik niet meer
Ik ben veel te bang om te vallen en dan val je juist
Henk gaat nu elk jaar gezellig met zijn vrienden

Als ik de kaart zo op de foto zie is het eigenlijk een voorjaarskaart
Met die mooie rozen die Tilda in haar hand en mandje heeft
Ik kan nog net met deze kaart mee doen bij: http://sundaysketchandstamp.blogspot.nl/ sketch
Stempel Magnolia, ingekleurd met H2o twinkeling, design papier Sizzix
Een plaklintje geen merk, bloem heb ik gekregen, aren is van MD
Afgewerkt met pearlpen en plaksteentjes en met gelpen randje getekend

Cynthia van harte welkom leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar mogen op doen 

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anja en ook mooi papier.Tilda is schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart prachtig Anja, dus je bent niet mee geweest op wintersport.
    Henk is een kanjer zonder gips weer thuis.
    Fijn weekend Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Anja, mooie kleuren groen en het blijf een lief stempeltje. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Gezellig dat je man weer thuis is...
    dat wintersport is ook niks voor mij..en je kaartje is weer schatje, mooi ingekleurd...weer LIEFF..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat Henk het zo naar zijn zin hebt gehad en heel slim opgelost dat hij heerlijk ieder jaar met vrienden gaat, weet precies wat je bedoelt, is ook helemaal niets voor Aniet met haar hoogtevrees. Jij hebt lekker kunnen frobelen, Henk lekker kunnen skieen wat wil je nog meer. Ik vind je kaartje weer helemaal super geworden Anja. Top. Geniet vanavond maar dat je mannetje weer thuis is.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Echt heel gaaf. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begrijp best dat je niet mee gaat skien, ik ben ook zo'n angsthaas. Ik zou wel meegaan voor de aprés-ski want daar ben ik niet bang van ;). Je kaartje is leuk, mooie vrolijke kleuren en mooi ingekleurd.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. inderdaad dan is kaarten maken stukken veiliger. ik zou ook niet durven skieen. oef!
    je kaart is erg leuk geworden. de kleuren zijn prachtig gecombineerd. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart .
    leuk dat je meedoet met de challenge bij EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je met ons meedoet met de challenge van EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje!!!!!
    Misschien dat eerst wat lessen volgen helpt?? En anders ga jij lekker een weekend ergens knutselen hahah

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card! Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja,
    Wat een lief kaartje en de kleurencombi vind ik heel mooi, top!

    Ik ben op je blog terechtgekomen via "Anita en haar Kaarten" blog. Ik heb lekker rondgekeken bij je en je maakt hele mooie creaties. Ben direkt volger bij je geworden! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook wel mijn volger worden!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje en je stempeltje is erg mooi ingekleurd.

    Ik ben volger van je geworden, zodat ik wat meer van je kan bewonderen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja