zondag 13 januari 2013

Sneeuwvlokje

Als eerste wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reactie die ik krijg op mijn kaarten
Ik kan vaak  niet wachten met lezen. 
Als ik dan thuis kom zet ik altijd snel mijn laptop aan om ze te lezen
Zo leuk vind ik het 
Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt.
 Het stempeltje had ik van de week 's avonds ingekleurd
Het afwerken heeft me best wel wat moeite gekost
Omdat de ideeën die ik had toch niet zo uit kwam
Zoals ik ze bedacht had
Maar nu die af is vind ik de kaart wel aardig gelukt
Vinden jullie dat ook?

Met deze kaart doe ik mee bij:
En http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/  Winter birthday
En http://stempeleinmaleins.blogspot.nl/ sneeuwvlok met sketch
Stempel is van Magnolia
Ingekleurd met H2o Twinkling
Designpapier is van Marij rahder
Hoek rechtsboven is van Md
Daar waar Tilda op zit is een malletje van lacé
Links onder in de hoek is een merkloze mal
Bloemen Hema
Brad Kruitvat
Afgewerkt met lint en Stickles

Fijne zondag en tot de volgende keer
Groetjes, Anja

20 opmerkingen:

  1. Het stempeltje is prachtig ingekleurd en de kaart afwerking vind ik echt top. heel erg mooi Anja!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige kaart Anja. Leuke stempel is dit toch en mooi gekleurd.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en toffe kleur, Anja. Het is je inderdaad aardig gelukt. Soms gaat er meer tijd zitten in het aankleden van je kaart als in het inkleuren van je stempel. Maar het is de moeite waard.
    Als ik het goed gezien heb , heb je een prijs gewonnen bij "een hoop inspiratie ...", gefeliciteerd daarmee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Anja,mooi ingekleurd en een mooie afwerking.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anja,in mooie kleuren.Bedankt voor je kaart .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    WOW..weer een super lief kaartje...mooi ingekleurd en...perfect afgewerkt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anja ,je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt met de schets, wat een mooie kleuren en wat prachtig ingekleurd, een kaart om te koesteren.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een plaatje Anja, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super gelukt. Een toppertje. En wat heerlijk is het toch hé om al die leuke reacties te lezen, dat is elke keer weer genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sketch en wat een ontzettend lief kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej sis, nu zit je gezellig tegenover mij Tilda in te kleuren, en ik zit op jouw site jouw kaarten te bewonderen.
    Ze zijn weer prachtig, stuk voor stuk, die iedeen vind ik hele maal te gek, hoe kom je erop!!
    We gaan zo lekker pannekoeken eten!
    Love You!!
    Kus Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje is dit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige winterse kaart , Anja ! Mooi ingekleurd. Moeilijke schets , maar het is jou goed gelukt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely! Thanks for joining us at Little Miss Muffet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww, wat een prachtige kaart en zo mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem helemaal schitterend!! Ook erg mooi ingekleurd. Zooo herkenbaar dat je niet kunt wachten met het lezen van al die leuke reacties, hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Magnific card. I love Magnolia stamp and embelishments. Thanks for playing with us at Little Miss Muffet challenge.
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Love the colors!
    Thanks for playing with us at Kartenallerlei!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A great card!
    Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is adorable! I love the way you have coloured the image! Thanks for joining us for the Little Miss Muffet Challenge!
    Jane
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Soo cute! Thanks for joining us at SEME.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja