donderdag 24 januari 2013

Surprise Surprise
 
Deze kaart heb ik voor mijn tante gemaakt
Zij is afgelopen maandag 79 geworden
Met deze kaart doe ik mee bij:
Ik heb gekozen Suprise Suprise van Bruce Springsteen hier
 
 
En als je het klepje om hoog doet 
  SUPRISE, dit stond ook op de binnenkant van de klep
Helaas heb ik dit niet op de foto gezet
Stempel AIU ingekleurd met h2o twinkeling
79 met de Slice gesneden
Bloemen, bladeren, aren is van MD vast gezet met Engeltjespen
Kruisjes pons
Afgewerkt met lint, brad, plaksteentjes 
 
Je@net, wat leuk dat je volger bent geworden
Van harte welkom.
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor alle lieve en leuke reacties
Ik lees ze altijd met plezier
 
Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

15 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Hele leuke kaart..wat leuk dat die mevr. uit de box springt..grappige stempel..weer mooi gedaan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, wat een leuk model is het. Daar zal je tante wel van genoten hebben. Mooie en fijne afwerking ook.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en zo leuk dat de dame uit de doos komt.Mooi papier heb je ook gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een leukertje, heel gaaf gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha zeker een verrassing en succes met de challenge!! Je kaart is prachtig.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart Anja...top!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje super Anja, niet de doorsnee oudere dames kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anja en ja,die stempels he ik vind ze enig.
    Gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend verjaardagskaartje heb je voor je tante gemaakt Anja, ik vind hem weer prachtig. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat leuk gedaan met die "surprice",
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en verrassende kaart! Je maakt erg mooie kaarten, ik ga je volgen! Groetjes, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart, Anja, super leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is gaaf!! ontzettend leuk gedaan met dat suprise!! mooi ontwerp.
    super.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die super !!!!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine tolle Idee mit der Klappe - vielen Dank für deine Teilnahme beim Kartenallerlei,
    liebe Grüße,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja