dinsdag 8 januari 2013

Travel
 
Eigenlijk is dit kaartje het tegenover gestelde
 Dan de challence blog waar ik met deze kaart aan mee wil doen
Christmas denk je toch vaak aan sneeuw, kerstbomen en winterpret
Afrika denk je toch vaak aan warmte en droogte
Gelukkig voldoet de kaart wel aan de opdracht Travel/ Reizen
In Afrika kan je prachtig reizen en/of safaritochten maken
Met deze kaart doe ik ook mee bij http://challenges4everybody.blogspot.nl/ anything goes
 
De plaatjes zijn van Marij Rahder (3d)
Design papier: gestreepte Marij Rahder
De ander is scrappapier van Tim Coffey
Op het scrappapier zat ook de label die heb ik uitgeknipt en op karton geplakt
Travel, heb ik uitgesneden met de Slice
Afgewerkt met pearlpen en lintje
 
Fijne dag en tot de volgende keer
Groetjes, Anja
 



12 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Anja en een fijne dag
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Anja, wat is deze kaart weer prachtig, sprekend plaatje ook, mooi gemaakt.
    lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Anja ,mooie kleuren zitten erin je kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Anja! Succes met de challenges.

    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw Anja, wat heb je dit prachtig gemaakt, ik vind het helemaal super. Zo mooi die kleuren en details, helemaal top. Zag volgens mij nog jouw naam gisteren verschijnen in een VIP top 3, oh oh alleen weet ik niet meer waar, het was in ieder geval een buitenlandse blog.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig zeg. Mooi van kleur ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze een superkaart, het toont veel creativiteit. Ik heb zo ens rondgekeken bij je andere kaartjes en ben volger geworden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a gorgeous creation for our theme of Travel this week at the Winter Wonderland, thank you for joining us
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card i love the image and layout. Thank you for joining us over at Challenges 4 Everybody.

    Joan x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja