zondag 17 februari 2013


A friend is like a goed bra

Deze stempel had ik al een tijdje geleden gekocht
Ik had hem zien staan in het blad  Cards Only
Ik vind deze stempel zo gaaf
Toen ik hem tegen kwam heb ik de stempel gelijk gekocht
En nu ben ik er eindelijk mee aan het werk gegaan

Met doe ik mee bij:
http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.nl/ butterflies
http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/ Roze kaart
http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/ Liefde

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. super Anja, wat een mooie kaart en grappige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in het roze en leuke details heb je erbij gedaan.Groetjes Joke en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel apart.
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem geweldig, leuke stempel en het scrappapier past er helemaal bij.

    fijne dag gewenst
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Oooh wat leuk, toen ik de tekst las, dscht ik ook meteen aan de poezenstemepl..superleuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje, zeg, met een mooi ingekleurde stempel... grappige titel!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaart Anja!! Die tekst blijft ook zo ontzettend leuk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart met een super leuke stempeltje!! Leuk met de waslijn op de achtergrond! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute, great sentiment, thanks for playing at FF this month, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje Anja en ja,wat is dit een leuke stempel zeg.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for joining the monthly challenge at Forever Friends with your beautiful card. Good luck in the draw and we hope to see you again for our next challenge.
    Diane x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, Anja, gaaf dat waslijntje!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Anya
    Fabulous card ....love the PB image...
    Thankds for joining us at FF THIS MONTH .....
    hUGS Sylvie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat inderdaad een supergave stempel Anja, je kaartje is dan ook helemaal tiptop geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat inderdaad een supergave stempel Anja, je kaartje is dan ook helemaal tiptop geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Anja en wat een hele leuke stempel is dat. Fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. De tekst is fantastisch en het papier dat je bij de stempel hebt uitgezocht past super. Bedankt voor het meedoen bij FF deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt ziet er goed uit
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooi kaartje, super zeg!! Die stempel is ├ęcht super leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart en leuk dat je meedoet met de challenge op mijn blog.
    succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaart Anja. De stempel is echt leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze Penny Black stempel staat nog hoog op mijn 'zou ik willen hebben lijstje" hij is zo leuk!

    Je kaartje is een super leuk en vrolijk kaartje geworden, mooi!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaart is dit zeg,
    die stempel is zooooo leuk, wowww
    ik kan me voorstellen dat je die
    graag wilde hebben.
    Ik heb ook even terug gekeken op je
    blog, en wat een mooie kaarten maak
    jij, super hoor :)

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja , wat een gave stempel en die tekst erbij .... super !! Mooi kaartje heb je ermee gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is-ie leuk Anja en de tekst is super!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. inderdaad een geweldige afbeelding.
    mooie kaart ermee gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een grappige kaart.
    Echt leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challengeblog
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja