dinsdag 19 februari 2013

Bobo

Dit Kaartje heb ik gemaakt voor een meisje van 3
Ik heb mezelf opgeven bij post voor kanjers
Dit meisje vind Bobo het blauwe konijntje en Hello kitty leuk
Ik moest even denken, Bobo het blauwe konijntje
Henk zei toen ken je dat niet, wij hadden er vroegen een blad van
Na heel diep nadenken kwam er wel wat naar boven
Maar het blad Bobo hebben wij niet gehad
Wel Donald Duck en de Tina
Maar ik heb  gekozen om voor het blauwe konijntje te gaan
Dit blauwe konijntje heb ik op internet gevonden
en zelf ingekleurd
En hoop dat dit kaartje haar kan opvrolijken

  
Erica leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen
 
 
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze weer met plezier gelezen
 
Tot de volgende kaartt
Groetjes, Anja
 

 

16 opmerkingen:

  1. Hallo Anja
    Wat een lieverdje van een kaart.Nou ik denk dat ze deze kaart heel erg leuk vind.Mooie kleuren en bobo zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart is het geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Anja en mooi ingekleurd.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt Supers Anja en ik vind jou ook een kanjer........ top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje zal vast in de smaak vallen, hij is super lief en vrolijk!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Superlief kaartje heb je gemaakt..leuk met Bobo (mijn dochters waren helemaal weg van Bobo toen ze klein waren)...daar maak je iemand superblij mee...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend en zo leuk is bobo!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook al een poosje mee aan post voor kanjers, het geeft mij een goed gevoel, ik vind het ook fijn om kaarten te ontvangen, dus zieke kinderen krijgen ook weer een lach op hun gezichtjes.
    Jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt Anja, het meisje zal er zeker blij mee zijn.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of ze daar blij van gaat worden Anja, dit is toch helemaal super, Nick heeft zelfs een paar dvd's van bobo en kijkt daar supergraag naar dus Aniet weet zeker wel wie Bobo is, hij is prachtig geworden je kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje Anja. Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk initiatief, en een prachtig kaartje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, Anja, die gaat vast in smaak vallen bij deze kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met Bobo. Je heb het mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend lief gebaar en een heel mooi en leuke kaart heb je gemaakt voor dat meisje!! Ja de Bobo ken ik ook nog wel wel, haaha!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja