vrijdag 1 februari 2013

Jouw verjaardag . . . .

Ik lees vaak op diverse blogs dat het moeilijk is om jongens / mannen kaart te maken.
Gelukkig heb ik er niet zoveel moeite mee. 
Komt ook omdat ik kaarten maak voor  de leden  van M.G.C Aalsmeer
Jullie zien daarom ook regelmatig mannenkaarten voorbij  komen
De meeste leden zijn mannen
Deze kaart die valt a.s zaterdag bij Dirk op de deurmat,  ook een  lid van M.G.C. 
Nou moet ik er ook wel bij zeggen dat er ook steeds  
Meer leuke mannen stempels/ plaatjes komen
Stempel is van Aui en heb ik ingekleurd met H2o twinkeling
Bloemetjes zijn geponst. Zo ook de steekkruisjes
Randjes getekend met Witte gelpen. 
Een plaksteentjes en een paar druppeltjes pealrpen

Iedereen bedankt voor de lieve en leuke reacties
Ik heb ze weer met plezier gelezen.

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja

10 opmerkingen:

  1. Super kaartje, Anja. Leuke kleuren en details, vooral de manier waarop de tekst op het kaartje staat.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Grappige mannenkaart heb je gemaakt, leuke stempel, ik vind het ook leuk om mannenkaarten te maken..super gedaan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart,leuke stempel ook heb je voor deze kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannen kaart heb je gemaakt,de kleuren vind ik ook heel toepasselijk voor een mannen kaart
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is SUPERS en heerlijke kleurtjes heb je gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een hele geslaagde mannenkaart Anja, ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart heb je weer gemaakt Anja,
    ik ben inderdaad ook iemand die het lastig vind om een mannen kaart te maken.
    maar deze is helemaal top.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal TOP Anja! De stempel is geweldig leuk.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een leuke mannenkaart, Anja, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha wat een supergaaf kaartje heb je voor Dirk gemaakt Anja, ik vind hem helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja