vrijdag 22 februari 2013

Klaar voor de . . . .
 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor één van de leden van M.g.c. Aalsmeer
Het is een ouder iemand en ik vond dit kaartje bij hem passen
En ook een grappige digi
Tevens doe ik met dit kaartje doe ik mee bij:
en ik doe ook mee bij:

 
Jolara, leuk dat je volger bent geworden
Dat we van elkaar veel inspiratie op mogen doen
 
 
Ik heb ook nog een ander leuk nieuwtje
 Ik ben random winnaar geworden met deze kaart
 
Ik heb weer genoten van alle reactie die ik heb gehad op mijn vorige kaart
 
Tot de volgende kaart
 Groetjes, Anja

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gewonnen hebt gefeliciteerd.
    Dit kaartje is ook weer erg gaaf
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart heb je weer gemaakt en gefeliciteerd met je prijs hartstikke leuk voor jou.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is super en een beetje grappig. Maar ik vind het heel leuk.

    Nog proficiat dat je gewonnen bent.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart de oudere man achter zijn motor rollator.Prachtige kleuren heb je ervoor gekozen.Ook nog proficiat met de random winnaar bij de magnoloia christmas challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannen kaart Anja en gefeliciteerd met je prijs.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat een supergave kaart is dit, grappige stempel en gefeliciteerd met je prijs...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst gefeliicteerd met je prijsje!
    Dit kaartje vind ik ook weer helemaal te gek, ik hou er van, super gemaakt Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave kaart heb je gemaakt Anja, ik vind die stempel helemaal geweldig, wat een toppertje. Gefeliciteerd met je prijs, het is dan ook een heel mooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave stempel , Anja !! En een mooie mannenkaart heb je ermee gemaakt. Proficiat met je random prijs. Altijd leuk toch om iets te winnen .... Fijn weekend ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooi kaartje Anja en wat een gave stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk! liefs joyce
    ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave kaart, Anja, echt heel erg leuk gedaan.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig leuk kaartje!!!! Die digi is écht super leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super card for a guy and congrats on your win.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakt hele toffe kaarten Anja. Ik heb me aangemeld als volger.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja