woensdag 6 februari 2013

Prettige feestdagen

Het is toch wel lekker 1 a 2 kerstkaarten per maand maken
Ik weet het hoe het gaat als het zomer is 
of  ik er dan ook nog zin in heb als  20 graden is
Maar tot nu toe gaat het goed
Het is een iets rustiger kaart dan de vorige
En ik heb geprobeerd een vintage uitstraling te geven
Met deze kaart doe ik mee bij:

 
Ik stop ermee om te schrijven wat voor materialen ik heb gebruikt
Mocht iets willen weten
Vragen mag altijd . . . .

Antoinette en Cindy, welkom leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we van elkaar veel insperatie op mogen doen.


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


19 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kerst kaartje geworden,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Anja en je hebt gelijk zo af en toe een kerstkaart maken zelf doe ik het ook alleen als het weer warmer wordt weet ik het ook niet of ik het kan volhouden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf kaartje Anja. Goed idee om 2 kerstkaartjes per maand te maken.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O,Anja ik vind het een juweeltje van een kaart.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kerstkaart, mooi gedaan Anja
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Originele kleuren heb je gebruikt , schitterende kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt..ook ik ben nog steeds bezig met kerstkaarten..en het weer werkt ook nog lekker mee..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Anja. Mooi papier, niet zo traditioneel voor kerst maar wel top. Deze zomer tijdens een hittegolf, werkt het misschien wel verfrissend om aan kerst te denken.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje laat je hier zien Anja, mooie kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kan er inderdaad niet vroeg genoeg mee beginnen, die kerstkaarten... je kaartje is prachtig Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Anja, lekker bezig, fijne dag verder
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart Anja,ook ik ben bezig met de kerstkaarten anders red ik het niet hoor.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is tie weer leuk geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt Anja, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja , mooi winters kaartje heb je gemaakt voor ons nieuwe blog !! Mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet bij MCC. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kerstkaart bedankt voor je deelname bij MCC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi kaartje zeg

    Bedankt voor je deelname bij MCC

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja