zondag 24 februari 2013

Sterkte
 
Afgelopen vrijdag avond heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik vind dit een hele leuke sketch
En het was fijne sketch om mee te werken
Maar omdat het om een sterkte kaartje gaat vond ik wel dat het een rustig kaartje moest zijn
De bloemen heb ik met de Bandana techniek gedaan
Helaas zie je dit niet zo goed op de foto
 
Met deze kaart doe ik mee bij:
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/ Witte kaart met 1 andere kleur
En een gave candy erbij
  
 
Iedereen bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen
 
Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

19 opmerkingen:

  1. Wow Anja, ik vind dit echt een mooie speciale kaart, heel knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk hoor

    Bedankt voor je deelnames bij IAMC

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja , wat een super lief sterkte-kaartje heb je gemaakt voor onze challenge !! Deze Tilda met haar bloemenbosje is daar erg geschikt voor. Maar uh .... wat is bandana-techniek ???? Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel stijlvol kaartje, al zou ik zelf geen magnolia gebruiken voor dit soort kaartje. Maar je hebt het prachtig gedaan.
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Anja, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren. Bedankt voor je deelname bij IAMC. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd en de sketch komt mooi tot zijn recht..LEUK...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje prachtig geworden Anja, heel goed voor een sterktekaartje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is prachtig geworden, heel mooi gemaakt. Leuke sketch ook.
    Fijne zondag verder!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anja wat een super stijlvolle kaart. Prachtig in al z'n eenvoud. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stijlvolle kaart door zijn eenvoud.Vind het erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit prachtige ingetogen kaartje is werkelijk perfect voor een sterkte kaartje, helemaal top gedaan zeg !!
    Dank voor het meedoen aan de DMCC challenge !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    Dit is echt een mooi kaartje geworden zeg! Wat een prachtige rustige kleuren! Wat is alleen een "bandana techniek"?
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, Anja. Sober op een prachtige manier maar zo moet dit soort kaartjes zijn.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje zeg, erg lief!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart geworden Anja moet alleen even op gaan zoeken over welke techniek jij het hebt? geen idee?

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart ,heel leuk gedaan
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! Mooie kleuren. De sketch heb je mooi strak verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje....! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja