maandag 4 februari 2013

Valentijnskaart

Mijn Tweede valentijnskaart.
Ik ben hier best wel een tijdje mee bezig geweest
Dit komt omdat ik een randje om de kaart gehaakt heb
Met deze kaart doe ik mee bij: http://kreatejadt.blogspot.nl/  Valentijn

 
Stempel magnolia ingekleurd met h2otwinkling
Dan heb ik twee vormen uitgesneden met de Slice
De vormen zie je niet zo goed meer maar het geeft wel een leuk effect aan de kaart
Rode hart is van Sizzix
De filmstrip is van Die-Namic
De andere hartjes is van mijn nieuwe malletje met stempel van MD
Ook de woorden die in de filmstrip staan, horen erbij
Bloemen en Bladeren Ponsen van MD
XOXO met de lettertang geponst
Hier en daar een randje met de gelpen getekend

Tineke, Leuk dat je volger ben geworden
Welkom, dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Ik heb genoten van alle lieve en leuke reacties
Die ik gehad heb op mijn vorige kaart

Tot de volgende Keer
Groetjes, Anja



23 opmerkingen:

  1. Hallo Anja
    Wat een prachtige kaart en zoveel details erbij.Tilda is ook schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan .
    Leuk en leif valentijnkaartje.
    Veel succes.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja,
    Je kaartje is weer prachtig, mooi dat omgehaakte randje en...de filmstrip is ook errug leuk..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Anja. Het gehaakte randje geeft wel een meerwaarde aan je kaartje. Verder zijn alle details leuk, vooral de gestempelde hartjes vind ik schattig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Anja, je hebt eer van je werk.
    Het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. er is genoeg op te beleven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart is echt super leuk geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Anja, wat heb je een mooie kaart
    gemaakt, heel leuk modelletje, en
    idd met haken gaat er wel meer tijd
    in je kaart zitten, maar geeft wel
    een meerwaarde :)
    Prachtige kleuren ook.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge
    van Kleurenfestijn !

    Grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje, heel mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha Anja,

    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij ons met dit leuke kaartje.

    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan met die gehaakte rand, mooie kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is die schitterend geworden Anja, het mag dan veel tijd gekost hebben maar het resultaat is er dan ook naar. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooow , wat een schitterend kaartje weer!! prachtige details

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creamiep.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk valentijnskaartje, prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Krea TeJa.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooie kaart Anja!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart, super! die details zijn prachtig. vind de filmstrip met dat tekst erin geweldig idee.
    mooi gestikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk gedaan, klein kunstwerkje. Dank je wel voor je deelname bij CreaMiep Design blog.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja