zaterdag 2 februari 2013

Valentinesday

Gisteren ben ik even lekker naar Hobbytheek in Breukelen geweest
Even heerlijk wezen shoppen, sinds de laatste hobbybeurs in Rijswijk
 heb ik geen hobbyspullen meer gekocht
Momenteel zie je op diverse blogs weer zoveel leuke nieuwe dingen voorbij komen
Ik heb een paar ponsen gekocht en de 2 nieuwe malletjes met stempel van MD
Ik ben gelijk aan het proberen gegaan. Ik vind het nog niet echt makkelijk
Ik geprobeerd eerst stempelen en dan stansen en andersom
Maar het lukt me nog niet echt de stempel goed in de stans te krijgen

Nou de valentijnskaart, toch wel fleurig de rode kleur
En een vrolijke Tilda die met hartjes aan het strooien is
Met deze kaart doe ik mee bij: http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/   Klok

Stempel Magnolia ingekleurd met H2o twinkeling
Klok Sizzix, design papier is van Rosa Do4je
Om het witte rondje heb ik met 2 kleuren een randje gehaakt
Valentinesday en het rode hart achter Tilda met de Slice gesneden
Het zilverkleurig hartje de vorige keer op de beurs gekocht
Bloemen, lint en strikje zijn van Art Talent
Andere hartjes gekregen , vlinders en kruissteekjes geponst
En 3 stipjes met de  pearlpen


Dan wilde ik jullie deze candy laten zien
Die ik vorige maand heb gewonnen bij een hoop inspiratie challenge blog
En afgelopen week op de deurmat viel 

Iedereen bedankt weer, voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja


19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anja,met mooie details en het bedeltje maakt het helemaal af.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Anja met leuke details. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Je Valentijnskaart is prachtig hoor, mooi papier, leuk dat omhaakte..een schatje..en de paperpad die je gewonnen hebt is heel mooi, ik heb die ook gekocht..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Anja.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik kwam je ergens tegen en vind het leuk wat je maakt en ga je volgen, inspiratie opdoen, ik ben niet van het kaarten maken, maar wel van het haken en van blogs lezen, heerlijk
    Fijne dag Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Hartstikke leuke kaart is dit geworden.

    En fantastisch papier heb je gewonnen.
    hartstikke leuk.

    fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Anja en een leuke prijs heb je gewonnen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig, kaartje, Anja, erg leuk!
    En gefeliciteerd met je prijs, veel plezier ermee (maaar dat gaat vast wel lukken :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart en gefelicteerd met je gewonnen candy!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje is dit Anja, zo te horen heb je leuke nieuwe spulletjes gekocht en nieuwe papiertjes gewonnen...lekker los gaan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart. en zo leuk dat je wat nieuws hebt gekocht voor jezelf. en nog wat moois ontvangen...je kan weer heerlijk iets moois maken met je nieuwe spullen.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anja, ik vind hem prachtig. Wat kan dat toch heerlijk zijn om lekker nieuwe spulletjes aan te schaffen, super. Wat een mooie prijs had je gewonnen, prachtig papier.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Wat een werk maar zeker waard!
    Bedankt dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, Anja.Leuk dat gehaakte randje.
    Nog een fijne zaterdag
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat gaaf zeg je kaartje, echt Valentijn.
    Heerlijk hè af en toe nieuwe freubel spulletjes kopen, dar hou ik ook van :).
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja , wat een super mooi Valentijnskaartje ! Ik zie dat jij ook die leuke kruissteekpons hebt ; gaaf is die he. Ik heb al van meer mensen gelezen dat die nieuwe stempels / mallen van MD lastig zijn om mee te werken. Jammer is dat. En leuke candy heb je gewonnen. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,
    Super mooi kaartje heb je gemaakt. De kleurtjes knallen er van af! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    En gefeliciteerd met je prijs, leuk hoor!

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.

    Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij Miekelotte.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja