donderdag 14 maart 2013

Breien

Bij http://mariannedesign.blogspot.nl/ hebben ze een uitdaging waarbij je 
een stempel of 3D plaatje van MD en 1 creatables op je kaart moet zitten
Maar het liefst zoveel mogelijk MD materialen
Ik denk dat ik met deze kaart wel goed zit
Dus ik ga een een gokje wagen

Ik heb een vrij kaart gewonnen bij:
Een vrijkaart voor de hobbybeurs in Den Bosch
Ik vind dit zo leuk. 
Met mijn vriendin Jolanda had ik al afgesproken om er heen te gaan
Hoe leuk is het dan om een vrijkaart te winnen 


Emma, Ann, Marcella, Monique, Nellie en Mia
Leuk dat jullie volger zijn geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Hoi Anja, ik had het de laatste 2 weken zo ontzettend druk dat ik niet de tijd had om te bloggen, maar wat heb ik ook hier weer veel gemist. Deze kaart is gewoon schitterend, mooie kleuren en leuke details. Super Ook je lente kaart is mooi, echt een vrolijke kaart zoals de lente zou moeten voelen. En je condoleance kaart is zeer stijlvol.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anja en ik denk dat je wel goed zit voor de challenge. Voldoende MD zit er op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat komt goed uit dat je een vrijkaartje hebt gewonnen.
    En je kaart is hartstikke leuk geworden.
    Veel plezier op de hobby beurs.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Anja wat een geweldig leuke kaart. Wat heb je de bloementak gaaf gemaakt! Wat mij betreft een echte winnaar! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Gefeliciteerd met je vrijkaart! Extra genieten zou ik zeggen! Wat is je kaart mooi geworden zeg, echt een plaatje!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat leuk dat je een kaartje gewonnen hebt en je kaartje is weer lief, mooi plaatje, heel mooi afgewerkt met de mallen en de garenkaartjes zijn super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en veel plezier met je vrij kaartje .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anja,ja wat zijn ze leuk he,de nieuwe snoesjes.
    Gefeliciteerd met je vrijkaartje,scheelt je toch weer in je portemonnee.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er helemaal te gek uit.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,

    Fijn dat je de vrijkaarten gewonnen hebt. Leuke kaart, heb je gemaakt. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    Gefeliciteerd met je vrijkaart!Extra genieten zou ik zeggen! en wat een geweldig leuke kaart. Wat heb je de bloementak gaaf gemaakt!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel knap gedaan met die boog zo!
    Leuke kaart,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje heb je gemaakt,
    de kleuren zijn geweldig en zo ook
    de details weer, zoals de klosjes,
    leuk bedacht ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje is dit weer Anja!
    Heel veel plezier in Den Bosch, dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic card and just love that image...x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Anja. Heel origineel hoe je die bloementak gemaakt hebt. En gefeliciteerd met je vrijkaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Anja een super kaart hoor en helemaal goed voor onze challenge
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw Anja wat is je kaart super geworden, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gave kaart geworden, Anja, helemaal leuk.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefelicteerd met je vrijkaartje leuk hoor! En je kaart is echt super!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi en ook zo erg fleurig en vrolijk!!
    Gefeliciteerd met je vrijkaartje. Ik ga donderdag en sta vrijdag bij 't Scraphuis achter de kraam te helpen. Misschien zien we elkaar nog..... Zou leuk zijn toch?! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super leuk kaart Anja!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk gedaan met het wol.

    Gefeliciteerd met het winnen van je vrijkaartje.
    Zal je vast dan wel zien in Den Bosch. Ik sta 3 dagen bij Hobbidee Breda stand nr. 235.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou jij hebt je best gedaan, genoeg materialen van MD !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaart Anja. De snoesjes blijven erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart en gezellig dat je meedoet met de challenge bij MD Anja.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje, leuk de bloemen en het garen, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk gemaakt en wat een gezellig idee die wolkaartjes erbij.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja