zaterdag 9 maart 2013

Condoleance

Toevallig was ik van de week een foto van mezelf aan het opzoeken in de computer
Ida had aan mij gevraagd om een foto te sturen met een verhaaltje erbij
Tijdens het zoeken kwam het filmpje tegen van de afscheidsceremonie van mijn moeder
Bij de uitvaartcentrum waar mijn moeder gecremeerd is kon je dat laten doen 
Misschien vinden sommig van jullie dit vreemd maar ik ben blij dat ik het filmpje heb
Ik heb hem toch een aantal keren gekeken 
En ook nu kon ik het ook niet laten om het weer te kijken
Luisteren naar de muziek en stukjes die verteld werden
Mijn moeder is 1 februari 2010 overleden. Alweer 3 jaar geleden
 wat gaat de tijd toch snel
Voor mijn gevoel is het veel korter geleden
Maar ik dwaal af. Ik ben niet meer toe gekomen om een foto van mezelf te zoeken
Daar ben ik de volgende dag mee verder gegaan

Met deze kaart doe ik mee: http://mariannedesign.blogspot.nl/ condoleance



Chantal Leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen
Mijn volgende kaart wordt een vrolijk kaartje met een vrolijk verhaaltje
Dat beloof ik 

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja
  

23 opmerkingen:

  1. Hele stijlvolle kaart bij de betreffende gelegenheid... Mooi met een groene touch!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg van je moeder Anja. Ik kan best begrijpen dat je het filmpje af en toe nog eens wil bekijken.
    Je kaart is stijlvol en mooi.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anja,
    Deze kaartjes horen er ook bij en mensen die een geliefd iemand hebben verloren zijn heel blij met een zelfgemaakt kaartje..heel mooi gedaan...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is goed gelukt, fijn voor je dat je veel troost vind in het kijken en luisteren naar het bandje van de rouwdienst.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, Anja!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige stijlvolle kaart Anja!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze kaart Anja, het fimpje blijft tastbaar, lijkt mij fijn om het weer te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal niet vreemd hoor Anja, als jou dat helpt moet je dat vooral doen... wij hebben alleen een geluidsopname en daar luister ik ook af en toe naar...
    je kaartje is erg mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stijlvolle kaart. Ik vind hem ontzettend mooi. Ik hoop dat je hem voorlopig nog niet nodig hebt! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit nu echt met een krop in mijn keel Anja, sorry ik kan even niet reageren.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Most beautiful card and I love that die...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een stijlvolle kaart en fijn dat je nog iets tastbaar heb van het afscheid van je moeder.Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie rustige kaart Anja.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel stijlvol, prachtig gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt maar de takjes en bloemen hadden ook van MD kunnen/mogen zijn voor een challegekaart

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stijlvolle kaart.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een hele mooie kaart voor dat doel...prachtig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow heel stijlvol Anja!! Tja wat is nu drie jaar op een mensenleven. Kan me voorstellen dat het gemis nog erg groot is Anja. Fijn dat je troost vindt in het kijken naar het filmpje van de afscheidsceremonie van je moeder. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaartje erg stijlvol
    geworden, en ook deze horen erbij
    hoor, zo is het leven.

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie en zeer stijlvolle kaart.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie stijlvolle kaart, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja