zondag 24 maart 2013

Hobbybeurs

Gisteren heerlijk naar de hobbybeurs geweest.
Ik had al een boel nieuwe dingen gezien op diverse blogs 
Maar op de beurs nog meer en dan wordt het wikken en wegen
Ik stond met 6 leuke stempels in mijn handen van Ai om er met 2 weg te gaan
Wat vind ik die stempels toch leuk. Vooral van de serie Girlfriends 
En natuurlijk veel andere spullen gekocht.

Ik heb ook een paar bloggers mogen ontmoeten
 Astrid, Anja en Annelies , leuk om met jullie gesproken te hebben

Deze kaart heb ik voor mijn nichtje Chanice gemaakt
Zij wordt vandaag 18 jaar


Willemijn Leuk dat je volger bent geworden
En dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Leuk hè die beurzen, hier is er maar 1 per jaar, dus kan nog even sparen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal te gek uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh.. mooi.. stempel is gaaf en je kaart is mooi aangekleed. Super hoor met paars!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en hippe kaart, die gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!
    Fijne zondag en veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Anja. Die gaat zeker in de smaak vallen bij je nichtje. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes en fijne zondag.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt! Helemaal top. Ik vind de stempel ook zo gaaf! Leuk dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wow Anja, dit kaartje is een echt toppertje, mooie mallen, kleuren en stempeltje dat ook weer erg mooi ingekleurd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,

    Heel mooi kaartje. Op de volgende beurs kan je mss de andere stempels meenemen. Ik heb gehoord dat er in Utrecht en Zwolle een grote beurs. Alleen weet ik niet wanneer deze zijn.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart in het paars.Groetjes en fijne zondag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart!
    En vind je ook niet als je naar zo een beurs gaat , dat er een lieve fee zou moeten zijn die zegt, koop maar wat je nodig hebt, ik betaal wel :-)
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave stempel Anja en je kaart is helemaal geweldig. Gefeliciteerd met je nicht! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lief en leuk kaartje Anja. Wat grappig was dat gisteren he, op de beurs....Lekker kletsen en niet wetende wie we zijn, totdat....
    Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Dus het was super leuk op de beurs?
    Wat grappig dat je dan zomaar bloggers tegen komt, dat lijkt mij hartstikke leuk zo'n onverwachte ontmoeting.
    Je kaart is weer hartstikke leuk geworden.

    fijne zondag nog

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Anja, Dit is echt een mooi plaatje. Toch zo moeilijk voor die leeftijd. Je hebt er vast succes mee.
    Ik heb me gelijk aangemeld op je blog.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je jarige nichtje, prachtige stempel,mooi papier en mallen, prachtig afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaart! Erg mooi gemaakt.
    Je nichtje zal er vast blij mee zijn!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit kaartje ziet er geweldig leuk uit voor een 18 jaar jongedame! Lekker vrolijke meidenkleuren, leuke details, echt een supermooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Anja e de kleuren die je gebruikt heb zijn ook geweldig.
    Leuke stempel trouwens.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om te lezen dat je het leuk hebt gehad op de beurs, dan nog bloggers ontmoeten, super voor je,dat je keuzes moet maken is logisch, anders is je geld snel op.
    Je hebt een prachtige kaart voor je nichtje gemaakt, echt een meidenkaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je nichtje, je hebt een schitterende kaart
    voor haar gemaakt, ik vind hem super !
    Ik ben benieuwd wat voor kaarten we voorbij gaan zien komen van je
    nieuwe aanwinsten ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn Anja dat je het zo naar je zin hebt gehad op de beurs gisteren, super voor je meis. Je kaartje is weer een plaatje geworden, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je voor je nichtje gemaakt ,lekker stoer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja , leuk he zo'n beursdagje ! En je kaart ziet er ook alweer zo supers uit. Leuke stempel en mooi ingekleurd. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk is dat om naar een beurs te gaan...maar wat is het ook moeilijk,. Al die mooie spullen en dan een keus maken.
    Je kaart is weer prachtig!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja