donderdag 28 maart 2013

Laatste Maandkaart

Woensdagavond 13 maart heb ik  een SOL gevolg bij Ria
Het was weer erg gezellig en deze kaart is er uit voort gekomen
Tevens is dit de laatste maand kaart voor mijn vriendin Jolanda
We hebben 10 jaar lang elke maand een kaart naar elkaar gestuurd 
Met een kleine tussen posen, omdat Jolanda op dat mijn moment aan het leren was
We hebben besloten om er mee te stoppen
Tevens heb ik de stempel gebruikt die ik van Jolanda en Willem 
Voor mijn verjaardag had gehad ( vorig jaar November)
Het parasolletje zat er ook bij het cadeautje
Dit had ik gezien op de hobby beurs van vorig jaar november (Rijswijk)
Ik vond dat zo'n leuk idee dat Jolanda deze stiekem voor mij gekocht had
Daarom heb ik hem ook op de laatste maandkaart geplakt
De bloemen is een probeersel 
Gemaakt van koffiefilterzakjes,  ik vind ze wel geslaagd

De  tekst heb ik gezien in het boekje Only cards 
En het was bij en kaart van Renate M.

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje, die tekst erbij is super
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke sol kaart is het geworden, echt leuk bedacht.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihihi wat een hele grappige kaart en die tekst is super hoor!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Anja, gave tekst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Wat een vreselijke,maar wel leuke stempel en de tekst past er perfect bij, leuk geheel met de parasol..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Anja, wat is deze mooi en fun.
    De bloem ook al helemaal top, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Anja,
    Wat een leuke kaart, ben ook weg van je stempel!
    Ik zag dat je bloem van koffiefilterzakjes goed gelukt is! Ik heb hier laatst ook mee zitten rommelen en kwam erachter dat als je deze met glimmer glam bewerkt je ook een heel gaaf effect krijgt!
    Succes en tot ziens!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anja en wat een schitterende stempel.De bloemen zijn prachtig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart en zo'n grappige stempel! Geweldig leuk ook met die tekst! Mooi hoor Anja, ik vind hem helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je lang volgehouden dan 10
    jaar, dan zal je een hoop leuke
    kaarten hebben !
    Ik vind deze kaart ook echt schitterend,
    wat een grappige stempel, super ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Anja en je bloemen zien er goed uit,waar kopen jullie toch witte koffie filterzakjes,ik kom alleen maar bruine zakjes tegen in de winkels.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt Anja....super leuke kaart!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja

    Zo 10 jaar lang iedere mand een kaart (altijd een zelfgemaakte???)
    knap hoor om dat zo lang vol te houden .
    Deze is ook weer erg leuk geworden geweldig stempeltje ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappige tekst en een supermooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke en grappig kaart. Leuk idee dat elke maand een kaart... dat wordt even afkicken ;-).
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend gedaan Anja, echt een toppertje, goh dat zal je dan nog gaan missen om geen maandelijks kaartje meer te krijgen, koester de laatste dan maar nog wat extra.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is je kaart weer gaaf Anja, leuke tekst, gave stempel, helemaal toppie joppie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een superleuk kaartje Anja. Fantastisch dat je dat al 10 jaar volhoudt en je bloem is heel goed gelukt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf kaartje! leuke stempel met bijpassende tekst.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een leuke kaart Anja!! Super afdrukje en de tekst is natuurlijk helemaal top!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo wauw, wat heb je de SOL prachtig uitgevoerd.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja