vrijdag 22 maart 2013

Narcis

Hé hé, Hier ben ik dan weer met een kaartje
Een drukke week gehad
Sommige van jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik ook niet veel gereageerd heb
Of ik kom gauw bij je langs of ben misschien vandaag bij je  langs geweest

Nu mijn kaartje
Mijn eerste bijdrage als DT lid  van
Vandaag begint de nieuwe uitdaging
Om te kijken wat de andere teamleden voor mooie kaarten gemaakt hebben
En ik hoop dat je gezellig mee doet met deze uitdaging

Ik wilde jullie dit ook nog even laten zien
Deze mini studio heb ik van Henk gehad
Ik hoef nu niet meer te wachten tot het licht is om een foto te maken 
En zo ziet hij er opgevouwen uit
De wanden vouw je naar binnen
de 2 lampen doe je in een van de 3 vakken
En het statief doe je in een ander vakje
Met deze kaart voor het eerst gebruikt

Morgen heerlijk naar de hobbybeurs
Ik heb er enorm veel zin in
Richtje, leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op Willem zijn kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

22 opmerkingen:

  1. Nou teammaatje je kaartje is geweldig gelukt, ik vind hem prachtig. Wat leuk dat je je fotostudiootje eventjes laat zien, want ik wist nooit hoe dat er uit zag en nu dus wel. Heel veel plezier morgen op de beurs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,heerlijk zo n voorjaarskaart.Mooie details heb je in de kaart gebruikt.Leuk dat je een foto studio heb eb daar zal je vast veel plezier mee hebben.Fijn weekend en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Anja,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik ben volgende week aan de beurt... Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen.
    Leuk at mini fotostudiootje. Lijkt me super handig!!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat zien en kopen en of je nog bloggers ontmoet!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Anja dat is nog eens binnen komen als kersvers DT lid.
    Prachtig is je kaartje en wat een super studiootje heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    Nou, jij pakt meteen prima uit, ik heb de inspiratiefoto bekeken en je hebt een prachtige kaart gemaakt, zo'n fotostudio staat ook nog op mijn lijstje, ze zijn vast erg duur..
    Veel plezier op de beurs morgen...
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi collegaatje hihi, jouw eerste
    kaartje is ook heel erg leuk
    geworden, een vrolijke topper !

    Wat leuk die fotostudio, geen idee
    dat het er in het echt zo uit ziet,
    weer wat geleerd, mooi hoor, veel
    plezier er maar mee ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi collega!
    Jij hebt goed je best gedaan Anja!
    Prachtig is je kaart.
    Veel plezier morgen. Ga je nog bij Crealies langs? Doe Annelies maar de groeten van mij, ik heb kaarten voor haar gemaakt die daar te zien zijn.
    Jij groetjes van mij, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je eerste kaart is gelijk een binnkomer hoor Anja, wat een prachtige kaart heb je als designer van het E.H.i blog gemaakt, wat een beauty.
    Ik heb leuke lapjes gekocht en heb al een jurkje geknipt en doorgeslagen, morgen ga ik achter de naaimachine, als het af is laat ik het misschien wel zien.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Ik vind hem geweldig. VEel plezier morgen op de beurs.
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie kaart Anja. Heel vrolijk en een echt toepasselijk afdrukje. Super.
    Wat is dat handig zo'n mini studio. Daar ga je vast veel plezier aan beleven.
    Geniet van je beursdag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is dat, echt lekker voorjaarsachtig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, Anja. Mooie details, die hekjes met die bloemen dat is prachtig. De fototent staat bovenaan mijn wenslijstje maar ik moet daarvoor de grens over, jullie richting uit want hier is dat veel te duur.
    Nog een fijn weekend

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Super mooi kaartje. Leuke kleurtjes. Je ministudio is ook handig. Meestal moet ik een paar fotootjes nemen vooraleer mijn kaartje er netjes op staat.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart zeg! Enne...wat leuk die minifotostudio. De foto is echt mooi geworden! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooie creatie en een heel vrolijk ,toepasselijk afdrukje.
    Wat is dat handig zo'n mini studio. Daar ga je vast veel plezier aan beleven. En veel plezier op de beurs.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card, one stamp I don't have and it's beautiful...lovely flowers.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja,

    Eindelijk je eerste kaart als designer, spannend zeker je word gelijk maar een professional met je fotostudio leuk hoor.

    Veel plezier op de beurs, geniet ervan.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend mooie voorjaarskaart heb je gemaakt, zo'foto studio heb ik ook laatst gekocht. Heel handig.! Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi
    Je kaart is prachtig geworden mooi met die kleine bloemetjes .
    En wat een super studio ik heb er wel eens over gedacht maar werkt het echt goed ?

    Veel plezier op de beurs .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoor Anja, erg mooi gemaakt! En de fotostudio ziet er best aardig uit, ook ik had geen idee dat dit er zo uit zag! Best handig! Ik hoop dat je een leuke dag op de beurs hebt gehad en dat je maar veel inspiratie hebt op gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fraaie narcissen. In de caravan heb ik nog wat op pergamanogeschikderde in een vaasje staan.
    Maar de caravan moet met dit weer maar even wachten.
    Je bevriest er s nachts nog.
    gr leny
    PS die fotostudio is gaaf net als je kaart.


    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi collegatje, wat een super kaartje, precies de smaak van de narcissen knap hoor... nu ik nog..... spannend... en erg leuk!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja