zondag 17 maart 2013

Suppen yeh ......

Deze kaart heb ik voor Willem de man van mijn vriendin gemaakt
Willem was begin Maart al jarig
Maar omdat ze op vakantie waren kon ik de kaart niet eerder op mijn blog zetten

Willem en Jolanda houden allebei van sup(pen), surfen en kite(n)
Echte water lief hebbers
Toen ik de stempel zag wist ik gelijk deze komt op de kaart voor Willem
De paddel heb ik gemaakt van een houten cocktail vorkje
Gisteren zijn ze thuis gekomen en kan de kaart nu plaatsen

Met deze kaart doe ik mee bij:


 Bedankt weer voor alle lieve reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

29 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Anja. Heel grappig. Gaat hij zeker tof vinden.

    Fijn weekend.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Dit is een heel leuke kaart. Grappig maar toch stoer. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Anja. Stoer!

    Groetjes Chnatal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mannenkaart, Anja. Vrolijke kleurtjes heb je deze stoere bink mee gegeven. Persoonlijker kan je een kaart niet maken, daat moet iemand super blij mee zijn.
    Nog een fijne zondag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie, vrolijke mannenkaart! Heel toepasselijk gemaakt! Een goed idee met het stokje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere mannenkaart in schitterende kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke en vrolijke mannen kaart is het geworden,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig persoonlijk kaartje, echt knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Prachtig is je kaartje,leuke stempel en super afgewerkt..WOW..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave , stoere en grappige kaart Anja.
    Dat heb je erg leuk en mooi gemaakt, dikke complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Unbelievably fantastic card, love that image, your paddle is super and colours out of this world..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk gedaan Anja, heel origineel.
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere kaart Anja.
    Ik vind het een super kaart en de ontvanger zal er wel heel blij mee zijn.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart voor Willem is keigaaf Anja, wat heb je deze mooi gemaakt,ik denk dat Willem een big smile op zijn gezicht heeft als hij deze kaart ontvangt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh Anja wat een geweldig gaaf kaartje, supers!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahah wat een grappige en leuke
    mannenkaart heb je gemaakt, heel
    tof ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw wat super is je kaartje voor Willem geworden Anja, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke mannenkaart. Vind de stempel ook erg leuk.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geinige kaart, Anja, die is vast in de smaak gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha wat een leuke kaart , daar zal ie zeker blij mee zijn
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Anja,
    hier ben ik dan! Wat een gave kaart heb je voor je vriend Willem gemaakt! En helemaal toepasselijk als ze zo van water houden.
    Echt een kaart waar je spontaan blij van wordt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja

    Wat een geweldige stoere kaart het stempeltje is echt heel leuk.
    mooi gekleurd ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave kaart !! En een hele toffe stempel. Maar ik weet helemaal niet wat suppen is .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mmmmm, blogger deed vreemd en nu weet ik niet of hij mijn reactie geplaatst heeft. Afijn ik vind je kaart erg stoer en die stempel waaaaahh echt gaaf!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele gave en superleuke grappige kaart voor Willem!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Al bloggend kwam ik hier bij jou terecht Anja! En wat ik zie is prachtig, deze kaart is ook zo super stoer en gaaf gemaakt! Ik ga je volgen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha anja,
    Wat een super leuke kaart!! Echt lekker stoer!
    Leuk dat je mee doet met mijn candy!
    Liefs, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja