dinsdag 5 maart 2013

Verjaardagskaart 3d

Ik vind dit wel zo'n leuke knipvel dat ik hem maar gekocht heb 
En maar weer eens met 3D aan de slag gegaan
Wat is het toch heerlijk weer hé
Als ik het zo leest op diverse blog geniet iedereen er heerlijk van.
Vandaag heb ik gewerkt, heb er niet veel van kunnen genieten
Maar gisteren des te meer. Toen heb ik heerlijk in de tuin gewerkt
Met deze kaart kan ik nog net mee doen bij: 

Bernarda leuk dat je volger bent geworden
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties
Ik heb ze met plezier gelezen

Tot de volgende kaart
Groetjes, Anja

25 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd en breien is weer helemaal hip, hele leuke details heb je er aan toegevoegd!
    Op de een of andere manier heb ik onderstaand kaartje gemist, wat een mooie beterschapskaart, je tante kan hem zeker gebruiken en zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je superleuk kaartje gemaakt Anja, zo leuk met die details, ik vind het weer een toppertje, en hahaha nu kan je nog meedoen met de challenge straks niet meer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Die is leuk zeg, ik vind de Snoesjes ook zo schattig, leuke mal heb je gebruikt..weer super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die snoesjes vind ik ook altijd
    leuk blijven hoor, wat je er ook mee
    maakt, het is gewoon vrolijk.
    Leuk kaartje hoor, grappig met dat
    schaartje aan de zijkant.
    Ja laatste keer als deelnemer, straks
    maak je de voorbeelden hihi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Heel pittige kaart. Stempel is super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool card Anja, love that image and your colours are perfectly matched..x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan heb je dat, wat een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anja en zo leuk dat je het breigaren op de kaart heb gedaan.Snoesje is een plaatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja het is echt een super leuk knipvel van MD, De laatste tijd komen alleen maar leuke spullen uit.
    maar je kaart is weer super leuk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja! Wat een super leuke kaart is dit geworden zeg! Vooral de stans aan de zijkant vind ik super gaaf!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja,Anja,leuk zijn de snoesjes he,je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    De Kaart voor je tante vind ik ook heel mooi.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige Snoes. En je kaartje is prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk zeg! En wat een gaaf plaatje! Echt een schatje is deze kaart!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart is dit geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk knipvelletje, lekker gezellig wat breien, Mooi kaartje heb je ermee gemaakt,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk kaartje Anja. Ik ben ook fan van dit knipvel. Heb er al 3 versleten :)
    Fijne avond.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie vrolijke kaart en wat een leuke plaatje! Ook leuk met de schaar enz erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ontzettende leuke kaart gemaakt.
    leuk je groene details, ze passen er mooi bij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart is dit geworden zeg! en wat een leuke plaatje! Ook leuk met de schaar enz erbij!

    liefs manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart , Anja !! Leuk om een keer een knipvel te gebruiken toch. Ik vind de kleuren erg mooi samen. En grappig dat garen om het klosje .... Fijne dag ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja

    Het is zeker een heel leuk knipvel .prachtige kaart heb je er mee gemaakt .
    gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou dat ziet er helemaal gezellig uit Anja!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een super leuke en mooie kaart...!!!
    en breien is weer in hoor!
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk kaartje is dat zeg!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja